توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد:

جلسه شورای پژوهشی کمیته HSR معاونت غذا و دارو اراک

۱۵ دی ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۰ کد : ۷۱۸۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۱۱
جلسه شورای پژوهشی واحد تحقیقاتی معاونت غذا و دارو با حضور دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو و اعضای شورای پژوهشی واحد معاونت برگزار گردید.
جلسه شورای پژوهشی کمیته HSR معاونت غذا و دارو اراک

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک،مهندس محدثه آصفری مسئول آموزش و کارشناس تغذیه معاونت غذا و دارو بیان کرد: جلسه شورای پژوهشی کمیته HSR معاونت غذا و دارو با حضور اعضای جدید شورا در دفتر معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور معاون محترم پژوهشی غذا و دارو دکتر علیمرادیان و آقایان دکتر تاجیک، دکتر صادق، دکتر کرمی، دکتر مرادزاده به عنوان اعضای محترم شورای پژوهشی و سرکارخانم مهندس آصفری دبیر شورای پژوهشی برگزار گردید.

مهندس آصفری افزود: با توجه به اینکه HSR مرجعی است که کلیه خط مشی ها و امور مربوط به تحقیقات کاربردی در نظام سلامت را ضمن هماهنگ کردن با شورای پژوهشی دانشگاه تدوین و تبیین می کند و رهبری و مدیریت تحقیقات کاربردی در نظام سلامت را بر عهده دارد؛ لذا در این جلسه اعضای شورای پژوهشی به بیان دیدگاههای خود در ارتباط با عملکرد شورای پژوهشی معاونت در سالهای گذشته و سیاستگذاری و برنامه ریزی پژوهشی پرداختند.

مسئول آموزش و پژوهش معاونت غذا و دارو گفت: در ادامه جلسه 3  طرح تحقیقاتی با موضوعات تخصصی مطرح گردید که پس از بحث و بررسی به تصویب اعضای شورا رسید.

انتهای پیام/

رسول غفاری

کلید واژه ها: شورای پژوهشی معاونت غذا و دارو


( ۴ )

نظر شما :