معاون غذا و دارو اراک اعلام کرد:

شیرها و لبنیات سالم هستند / جنگ روانی در سطح جامعه

۳۰ دی ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰ کد : ۷۳۷۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۴۱
معاون غذا و دارو اراک گفت: همشهریان گرامی با اطمینان شیر و لبنیات استفاده کنند و مورد هجمه های جنگ روانی بر علیه صنایع غذایی کشور نشوند.
شیرها و لبنیات سالم هستند / جنگ روانی در سطح جامعه

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، دکتر عباس علیمرایدان معاون غذا و دارو بیان کرد: همشهریان گرامی با اطمینان شیر و لبنیات استفاده کنند و مورد هجمه های جنگ روانی بر علیه صنایع غذایی کشور نشوند.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: بر اساس بازدید ها و بررسی های بعمل آمده ،بازدید های انجام شده از کارخانجات تولید لبنیات استان و نمونه برداری های انجام شده ، محصولات لبنی توزیع شده در استان مرکزی مانند سایر نقاط کشور سالم بوده و تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر بروز بیماریهای خطرناک توسط مصرف لبنیات گزارش نشده است.


این مسئول با اشاره به پایش‌ دائمی و آزمایش و نمونه‌گیری دائمی از شیرهای تولیدی صنایع لبنی استان گفت:همه روزه به صورت مستمر از کارخانجات بازید و نمونه برداری صورت میگرید و هیچگونه مورد نمونه خطرناکی مشاهده نشده است.

 معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: به نظر می‌رسد بعد از قضیه کیک ها و دستکاری هایی که صورت گرفته بود الان صنعت لبنیات ما مورد هجمه قرار گرفته است.

انتهای پیام/

رسول غفاری

کلید واژه ها: سالم بودن شیرها و لبنیات معاون غذا و دارو اراک دکتر علیمرادیان


نظر شما :