در پبامی صورت گرفت؛

دعوت روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۸ کد : ۷۶۱۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۲۱
روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک طی پیامی به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن، ضمن تبریک این روز از همه مردم برای حضور در این راهپیمایی دعوت کرد.
دعوت روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش خبرنگار روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، متن پیام بدین شرح است:

«انقلاب اسلامی پاسخ روشن یک ملت به ندای رهبری بود که می‌خواست رهاننده‌ مردم از بند استبداد و استعمار و تامین کننده حقوق اساسی، کرامت و حرمت آنها باشد.

این روزها یاد‌آور حضور پرشور مردمی است که همه هستی خویش را نثار اسلام کرده و از خون جوانان خود مزرعه دین را آبیاری کردند.

22 بهمن نیز روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز است که با پیروی از آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) در مقابله با دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام، چون کوه استوار و دژ مستحکم و تسلیم‌ناپذیر ایستادند.

اکنون انقلاب اسلامی، در حالی وارد چهلمین و یکمین سال پیروزی خود می‌شود که وعده الهی بنیانگذار کبیر انقلاب مبنی بر پیروزی ملت‌های مظلوم و مستضعف بر دولت های مستبد، مرتجع و وابسته در حال تحقق است.

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن با توجه به یاوه‌گویی‌های دشمنان انقلاب و اسلام و ایادی استکبارشان بی اعتنایی به ابهت مادی و پوشال آن‌ها است و حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمنان می‌فهماند که آنان پای انقلاب و آرمان‌های خود بعد از ۴۰ سال ایستاده‌اند.

اکنون در41 سالگی انقلاب از آحاد مردم ایران دعوت می‌شود در راهپیمایی 22 بهمن ماه حضور آگاهانه خود را به منصه ظهور رسانده و با تجلی وحدت امت، توطئه‌های دشمنان و بدخواهان را نقش برآب کنند»

کلید واژه ها: راهپیمایی 22 بهمن


نظر شما :