معاون غذا و دارو اراک خبر داد؛

عامل توزیع الکل های قلابی در اراک به دام افتاد

۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۳ کد : ۸۶۳۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۵۴
معاون غذا و دارو اراک اعلام کرد: فرد سودجو که توانسته بود الکل های اتانول و غیر بهداشتی را تهیه کند با هوشیاری معاونت غذا و دارو و حراست دانشگاه علوم پزشکی اراک و اداره آگاهی ناجا، از فردی که از اواخر اسفند ماه سال گذشته اقدام به پخش الکل های اتانول و تقلبی در برخی از سوپر مارکت ها و فروشگاه می کرد دستیگر شد.
عامل توزیع الکل های قلابی در اراک به دام افتاد

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو گفت: لازم به توضیح است این عملیات با هوشیاری معاونت غذا و دارو و حراست دانشگاه علوم پزشکی اراک به همراه ماموران پلیس آگاهی میزان ۳ هزار لیتر الکل های اتانول و تقلبی از محل نگهداری وی کشف و ظبط شد.

وی گفت: فرد خاطی از اواخر اسفند ماه سال گذشته در منزل شخصی خود الکل های اتانول و غیر بهداشتی بسته بندی میکرد و به برخی سوپر مارکت های شهر اراک توزیع میکرد صبح امروز طی یک عملیات غافلگیرانه شناسایی و دستگیر شد.

دکتر علیمرادیان در پایان گفت: از خودرو و منزل شخصی این فرد بیش از ۳ هزار لیتر به صورت فله و بسته بندی در شیشه و مقدار قابل توجهی ماسک غیر بهداشتی کشف و ضبط گردید و پس از دستگیری تمامی محموله های عرضه شده در سوپر مارکت ها سطح شهر جمع آوری گردید تا به سلامت همشهریان آسیبی نرسد.

این متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضایی شد.

کلید واژه ها: عامل توزیع کننده مواد ضد عفونی کننده تقلبی معاون غذا و دارو اراک


نظر شما :