در راستای نظارت و تولید مواد ضدعفونی کننده صورت گرفت؛

بازدید نماینده مردم اراک ،خنداب و کمیجان به همراه معاون غذا و دارو از شرکت رویال اسانس آلا

۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | ۲۱:۰۵ کد : ۸۷۲۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۹۳
بازدید از شرکت رویال اسنانس آلا با حضور دکتر کریمی نماینده مردم مردم اراک در مجلس شورای اسلامی،دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو ،دکتر عبداللهی مدیر آزمایشگاه کنترل معاونت در راستای بررسی شرایط تولید و اشباع کردن محصول ضد عفونی کننده دست و سطوح در سطح استان مرکزی صورت گرفت‌.
بازدید نماینده مردم اراک ،خنداب و کمیجان به همراه معاون غذا و دارو از شرکت رویال اسانس آلا

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک ،دکتر کریمی نماینده مردم مردم اراک در مجلس شورای اسلامی به همراه دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو و دکتر عبداللهی مدیر آزمایشگاه کنترل معاونت در راستای بررسی شرایط تولید و اشباع کردن محصول ضد عفونی کننده دست و سطوح در سطح استان مرکزی از شرکت رویال اسانس آلا بازدید بعمل آوردند. 

این شرکت در حوزه تولید اسانس گیاهان دارویی با استفاده از روش های جدید فعالیت کرده و توانسته اسانس های مختلف را با بالاترین کیفیت موجود تهیه کند.

تولیدات این شرکت محصولات اعم از اسانس و صمغ، از گیاهان بومی ایران استفاده می کند. 

همچنین این واحد تولیدی درخصوص اسپری ضدعفونی کننده گیاهی هوا، دست و سطوح(رویال سپت)، که توسط این شرکت تولید شده و می تواند بعنوان یک محصول ضدعفونی مناسب در مقابل میکروب ها و ویروس هایی همچون آنفلوانزا و کرونا مورد استفاده عموم قرار گیرد و فرمولاسیون جدید یک کمپلکس از اسانس هاست که بر پایه آویشن شیرازی تولید شده و اثر ضد ویروسی و ضد بیماری دارد.

این کارگاه تولیدی روزانه بیش از ۱۵۰۰ ماده ضد عفونی کننده با شرایط بهداشتی تولید و طبق نظریه معاونت غذا و دارو در سطح استان مرکزی توزیع می نماید.

کلید واژه ها: بازدید مشترک رویال اسانس دکتر کریمی نماینده مردم اراک در کجلس دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک


( ۳ )

نظر شما :