ثبت و تائید اطلاعات اقلام مرتبط با کرونا توسط داروخانه ها

۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۱ کد : ۹۰۵۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۶۲۳
ثبت و تائید اطلاعات اقلام مرتبط با کرونا توسط داروخانه ها
  1.  داروخانه ها با مراجعه به قسمت راهنما و مستندات در وب سایت رسمی TTAC قابلیت دسترسی به راهنمای استفاده از سامانه زنجیره تامین دارو های کرونا را دارند.
  2. داروخانه ها همچنین با استفاده از فایل راهنما امکان دسترسی به نام کاربری و رمز عبور جهت ورود به سامانه را دارند.
  3. ثبت اطلاعات اقلام دریافتی داروخانه‌ها توسط شرکت‌های توزیع‌کننده به صورت وب‌ سرویسی درسامانه ردیابی، رهگیری و کنترل اصالت سازمان(TTAC) انجام می گردد. لذا نیاز به ثبت مجدد اطلاعات توسط داروخانه        نمی باشد.
  4.  داروخانه‌ها با مراجعه به آدرس https://statisticsreports.ttac.ir می‌توانند اطلاعات اقلام دریافتی مقابله با کرونا را در سامانه مشاهده نمایند.
  5. پس از دریافت اطلاعات داروخانه ها بایسنی تا مدت زمان 24 ساعت  نسبت به تایید ، عدم تایید و یا اصلاح تعداد اقلام دریافتی اقدام نمایند.
  6. چنانچه داروخانه ها در قسمت اقلام دریافتی، مواردی را مشاهده نمی‌نمایند، به دلیل عدم ارسال اطلاعات توسط شرکت توزیع کننده و یا عدم دریافت اقلام مرتبط با کرونا می باشد.
  7. در مواردی که اطلاعات اقلام ارسالی به داروخانه‌ها توسط شرکت توزیع‌کننده برای سامانه ارسال نگردیده باشد داروخانه‌ها موظف به پیگیری از شرکت‌های مربوطه هستند و در صورت عدم همکاری آنان، مراتب جهت برخورد قانونی به معاونت‌های محترم غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی اطلاع رسانی گردد.
  8. معاونت‌های محترم غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور می‌توانند مشکلات مربوط به عدم دسترسی داروخانه‌ها و یا دیگر مشکلات را از طربق ارتباط با شماره 09306071001 در پیام‌رسان «بله» و یا ارسال پست الکترونیکی( ایمیل) به آدرس covid-19@fda.gov.ir ارسال نموده و از ارسال مکاتبات در این زمینه با سازمان خودداری نمایند. بدیهی است به نامه‌های ارسالی در این زمینه پاسخی داده نخواهد گردید.
  9. فایل راهنمای داروخانه ها و شرکت های توزیع به پیوست می باشد

لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: ثبت و تائید اطلاعات اقلام مرتبط با کرونا توسط داروخانه ها


نظر شما :