روابط‌عمومی معاونت غذا و دارو اراک خبر داد؛

بازدید معاون غذا و دارو اراک از شرکت عطر و طعم ماگنولیا و لاله اکباتان شهرستان ساوه

۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | ۲۰:۲۱ کد : ۹۸۵۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۷۱
دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو به همراه دکتر تاجیک مدیر اداره نظارت، دکتر عبداللهی مدیر آزمایشگاه کنترل و کارشناسان مسئول اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت از شرکت عطر و طعم ماگنولیا و لاله اکباتان در شهرک صنعتی شهرستان ساوه بازدید کردند.
بازدید معاون غذا و دارو اراک از شرکت عطر و طعم ماگنولیا و لاله اکباتان شهرستان ساوه

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، با توجه به اهمیت حمایت از تولیدکنندگان سالم محصولات سلامت محور صبح امروزدکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو به همراه دکتر تاجیک مدیر اداره نظارت، دکتر عبداللهی مدیر آزمایشگاه کنترل و کارشناسان مسئول اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت از شرکت عطر و طعم ماگنولیا و لاله اکباتان در شهرک صنعتی شهرستان ساوه بازدید کردند.

دکتر علیمرادیان در این بازدید گفت: ما در حوزه سلامت ضمن انجام وظیفه اصلی مان که نظارت و سرکشی دوره ای از مراکز تهیه محصولات سلامت محور است، از تولید کنندگان استان نیز حمایت می کنیم.
 معاون غذا و دارو در حاشیه این بازدیدگفت: با وجودحساسیت بالای معاونت غذا و دارو دانشگاه در خصوص  سلامت افراد جامعه و رعایت کردن کلیه ضوابط و مقرارات قانونی در تولید فرآورده های غذایی بالاخص  روغنهای گیاهی ، چای، رب گوجه فرنگی، هرگونه مساعدت در حیطه این معاونت در جهت تولید باکیفیت ترین و سالم ترین محصول، داده خواهد شد و در عین حال در صورت مشاهده هر گونه تخلفی با کارخانه متخلف برخورد قانونی صورت می گیرد.

وی افزود: ما ضمن مطرح کردن مشکلات تولید کنندگان در شورای سلامت استان از آنان حمایت می کنیم.
گفتنی است فرآیندهای تحویل و دریافت مواد اولیه تا تولید  به طور کامل مورد بازدید قرار گرفت و توضیحات کامل توسط مسئولین شرکت ارائه گردید .
انتهای پیام/
رسول غفاری 

کلید واژه ها: شرکت عطر و طعم ماگنولیا و لاله اکباتان


( ۱ )

نظر شما :