بیست و چهارمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی

۱۱ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۰ کد : ۳۱۵۶۰ اخبار اسلایدی اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۸۶
بیست و چهارمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی

یکی از رویدادهای همایش­ های کشوری آموزش علوم پزشکی که هر ساله مورد استقبال شرکت کنندگان قرار می­گیرد، جلساتی است که به عنوان صبحانه­ های کاری در صبح روزهای همایش قبل از برنامه­ های اصلی برگزار می­ شود و متخصصان و علاقه مند یک حوزه موضوعی مشخص می­توانند در آن به گفت و گو و تبادل تجربیات و شبکه سازی بپردازند.

صبحانه های کاری بیست و چهارمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی  در روزهای 14 و 15 اردیبهشت­ ماه برگزار خواهد شد. متقاضیان برگزاری می توانند حداکثر تا 10 بهمن­ ماه 1401 درخواست خود را از طریق لینک به آدرس https://app.epoll.pro/18421925 ارسال نمایند.

شایان ذکر است پیشنهادهایی که خارج از لینک فوق ارسال شوند، مورد بررسی قرار نخواهند گرفت. پیشنهادات درخواستی دانشگاه ­ها در کمیته منتخب بررسی و بر اساس اولویت موضوعی منطبق با برنامه همایش منظور خواهد شد


همچنین  یکی دیگر  از برنامه های پر طرفدار همایش کشوری آموزش علوم پزشکی که هر ساله مورد استقبال تعداد زیادی از شرکت­ کنندگان قرار می­گیرد، کارگاه­ های آموزشی است.

کارگاه­ های پیش از همایش بیست و چهارم در تاریخ 13 اردیبهشت­ ماه برگزار خواهد شد. لذا  متقاضیان برگزاری کارگاه­ باید  حداکثر تا 10 بهمن­ ماه 1401 مشخصات کارگاه پیشنهادی خود را از طریق تکمیل لینک به آدرس https://app.epoll.pro/18415750 ارسال نمایند.

پیشنهادهایی که خارج از لینک فوق ارسال شوند، مورد بررسی قرار نخواهند گرفت. کارگاه ­های پیشنهادی دانشگاه ­ها در کمیته منتخب بررسی و بر اساس اولویت موضوعی منطبق با برنامه همایش منظور خواهد شد.

 

سایت بیست و چهارمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی

کلید واژه ها: همایش همایش کشوری همایش کشوری آموزش علوم همایش کشوری آموزش کارگاه پزشکی اراک


نظر شما :