برنامه عملیاتی؛ یک ضرورت برای ارتقاء حوزه غذا و دارو

۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۸ کد : ۲۵۶۱۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۸۹
دکتر ناظری، مسئول پایش برنامه های عملیاتی معاونت غذا و دارو اراک گفت: امروزه طراحی و تدوین یک برنامه عملیاتی دقیق و منسجم برای هر سیستمی ضروری است. اما ضرورت این امر در سیستم های مرتبط با سلامت پررنگتر به نظر می رسد.
برنامه عملیاتی؛ یک ضرورت برای ارتقاء حوزه غذا و دارو

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو ، دکتر آزاده ناظری مسئول پایش برنامه های عملیاتی معاونت غذا و دارو اراک با اشاره به پیچیدگی فعالیت های سلامت محور گفت: پیاده سازی طرحی دقیق و افقی روشن برای دستیابی به اهداف سازمانهایی که رسالت حفظ سلامت جامعه را برعهده دارند مقداری پیچیده تر از سازمانهای دیگر است، چراکه این مقوله برحسب زمان، جغرافیا و شرایط پیش بینی نشده و مختلفی که ممکن است بوجود بیاید فراز و فرودهایی دارد که ممکن است اجرای هر برنامه ای را مختل کند.

وی افزود: ایجاد طرحی جامع برای سال ۱۴۰۱ در حوزه معاونت غذا و دارو با وجود گستردگی و وسعت وظایف و نیز واحدها و صنوف زیرمجموعه کار بسیار دشواری بود که خوشبختانه با همکاری و همفکری کارشناسان این حوزه محقق می شود.

دکتر ناظری ضمن تشکر از جدیت کارشناسان مدیریت نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، اداره دارو و آزمایشگاه کنترل مواد غذایی در تدوین برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۱ گفت:

مسئول پایش برنامه های عملیاتی معاونت غذا و دارو اراک ادامه داد: با توجه به اینکه برنامه عملیاتی این معاونت با در نظرگرفتن چشم انداز های وزارت بهداشت در خصوص ارتقاء سلامت جامعه تدوین شده است امید است با اجرای به موقع فعالیت های مرتبط بتوانیم درنیل به این هدف مهم موق باشیم.

کلید واژه ها: برنامه عملیاتی ضرورت برای ارتقاء حوزه غذا و دارو


( ۱ )

نظر شما :