بازدید معاون غذا و دارو از پارک علم و فناوری استان مرکزی

۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۲ کد : ۲۸۳۹۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۲۰
معاون غذا و دارو به همراه مدیر آزمایشگاه کنترل مواد غذایی در راستای ارزیابی شرکت های دانش بنیان و اخذ مجوز به آزمایشگاه های مستقر در پارک علم و فناوری استان مرکزی از این مجموعه بازدید به عمل آورد.
بازدید معاون غذا و دارو از پارک علم و فناوری استان مرکزی

نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو به همراه دکتر مهدی صادق مدیر آزمایشگاه کنترل مواد غذایی به صورت سرزده  در راستای ارزیابی شرکت های دانش بنیان و اخذ مجوز به آزمایشگاه های مستقر در پارک علم و فناوری استان مرکزی از این مجموعه بازدید به عمل آورد.

این بازدید که با مشایعت کارشناسان مربوط همراه بود، به منظور ارزیابی و بررسی شرکت های دانش بنیان و تمدید اخذ مجوز مجدد و نظارت بیشتر بر نحوه فعالیت آزمایشگاه های همکار در این مجموعه صورت پذیرفت و در طی بازدید ، از نزدیک درجریان نحوه فعالیت و تجهیزات مستقر درآزمایشگاهها و نحوه آزمون نمونه ها قرار گرفتند و مسئولین هشدارها و رهنمودهای لازم را در حوزه ایمنی و فنی ارایه نمودند.  

در این بازدید، همچنین در گفتگو با مدیریت آزمایشگاه و تبادل نظر در زمینه مشکلات موجود، بر حمایت از  بخش خصوصی فعال در عرصه کیفیت و تحت نظارت سازمان های نظارتی و ایجاد اشتغال در کنار حفظ و استمرار ایمنی و سلامت ، برای رسیدن به هدف اطمینان بخشی به مصرف کنندگان از تولیدات ملی تاکید شد .

کلید واژه ها: بازدید آزمایشگاه همکار دریتیم معاونت غذا و دارو اراک


( ۲ )

نظر شما :