روز آزمایشگاه، روز سپاس از جان‌ها و اندیشه‌های والا در پویایی نظام سلامت

۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۱:۴۷ کد : ۱۶۶۳۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۴۳
کارشناس مسئول آزمایشگاه کنترل مواد غذایی معاونت غذا و دارو اراک؛ فرارسیدن ۳۰ فروردین، سالروز حکیم جرجانی پزشک نامدار ایرانی و روز آزمایشگاه را به همه تلاشگران این عرصه به ویژه همکاران گرامی معاونت غذا و دارو تبریک گفت.
روز آزمایشگاه، روز سپاس از جان‌ها و اندیشه‌های والا در پویایی نظام سلامت

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو، دکتر سونیا اسدی کارشناس مسئول آزمایشگاه کنترل مواد غذایی معاونت غذا و دارو اراک در پیامی سی ام فروردین روز علوم آزمایشگاهی را تبریک گفت:
متن پیام به شرح ذیل میباشد:
بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن ۳۰ فروردین، سالروز حکیم جرجانی پزشک نامدار ایرانی و روز آزمایشگاه را به همه تلاشگران این عرصه به ویژه همکاران عزیزم تبریک می گویم.
 بدون شک روز آزمایشگاه، روز سپاس از جان‌ها و اندیشه‌های والایی است که در پویایی نظام سلامت خالصانه تلاش می کنند و جامعه بزرگ آزمایشگاهیان، دیده بانان گمنام عرصه های سلامت کشور هستند که در راه اعتلای سلامت جامعه همواره می کوشند.
بر خود لازم می دانم  ضمن قدردانی از زحمات بی دریغ این عزیزان، روز آزمایشگاه را به کلیه کارشناسان آزمایشگاه معاونت غذا و دارو تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال سلامتی و بهروزی و توفیق در دستیابی به اهداف متعالی نظام سلامت که همانا ارتقای سطح سلامت آحاد جامعه است را مسئلت ‌نمایم.

کلید واژه ها: تبریک روز علوم آزمایشگاهی دکتر سونیا اسدی کارشناس مسئول آزمایشگاه کنترل مواد غذایی اراک


( ۳ )

نظر شما :