اخبار اصلی - آرشیو

برگزاری کمیته آموزش ، مرکز بهداشت شهرستان اراک

این جلسه به دبیری واحد آموزش سلامت و با حضور مهندس حسینی رئیس مرکز ومعاون، امور عمومی و کارشناس مسئولان ستادی در سالن جلسات مرکز بهداشت شهرستان اراک برگزار شد. این جلسه در خصوص بررسی اقدامات انجام شده مصوبات کمیته آموزش ماه قبل و مصوبات کمیته آموزش خرداد ماه، مرکز بهداشت استان .مناسبت‌ها و برنامه های پیشرو در تیرماه ونیازسنجی واعلام اولویت سال ۴۰۴-۴۰۳ استان وشهرستان و همچنین در زمینه تشکیل شورای فرهنگی بحث و تبادل نظر شد

ادامه مطلب

جلسه شورای بهورزی ۳ ماهه اول سال ۱۴۰۳، فصل بهار

این نشست به دبیری ایازی کارشناس مسئول بهورزی و با حضور مهندس حسینی ،رئیس مرکز بهداشت ، رییس امور عمومی و نمایندگان بهورزی در سالن جلسات مرکز بهداشت شهرستان اراک برگزار شد. این شورا، در خصوص ۳ ماهه فصل بهار و با هدف بررسی مسائل و مشکلات ، خانه های بهداشت، با حضور نمایندگان جدید بهورزی تشکیل شد.

ادامه مطلب

هفته ملی سلامت مردان: مردان سالم، ایران قدرتمند و جوان

خطر حوادث ترافیکی و تلفات ناشی از آن درنتیجه ترکیبی از عوامل مرتبط با جاده، وسایل نقلیه و کاربران، راه ها و تعامل این عوامل با یکدیگر ایجاد می شود. بنابراین در بروز حادثه، شبکه ای از علل مختلف نقش دارند.

ادامه مطلب

برگزاری کارگاه طب ایرانی

کارگاه طب ایرانی باتدریس دکتر لطیفی وبرای گروه هدف، ماما،مراقبین سلامت،کارشناس تغذیه، وکارشناسان ستادی برگزار شد. در این کارگاه،دکتر لطیفی با ارائه : پاور پوینت آموزشی، طب ایرانی و روش های تشخیص، روش های درمان و اثر طب ایرانی بر درمان بیماری ها، توسط تغذیه و نکات کلیدی و اولیه آن مطرح شد

ادامه مطلب

اهدای یک ملک مسکونی توسط خیر نیک اندیش به مرکز بهداشت شهرستان اراک گالری

ک ساختمان، به مساحت حدودا ۷۰۰ متر واقع در شهر اراک ،خیابان مشهد جهت احداث مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه سلامت به مرکز بهداشت شهرستان اراک اهدا شد. به گزارش واحد روابط عمومی،این نشست به میزبانی مهندس حسینی ؛رئیس مرکز بهداشت اراک و با حضور فرزند مرحوم محمد علی مرادی و رئیس امور عمومی و کارشناسان حقوقی ستاد، در دفتر مدیریت برگزار شد. در این نشست ، سند دفترچه ای و بنچاق توسط خلیل مرادی (فرزند مرحوم محمد علی مرادی)،تحویل مهندس حسینی شد و مورد توافق قرار گرفت. مهندس حسینی از طرف ریاست دانشگاه علوم پزشکی و معاونت بهداشتی در خصوص اهدا این ملک ، توسط خیر نیک اندیش و وارثین تقدیر و تشکر بعمل آورد. وی در ادامه ابزار امیدواری کرد و افزود: مطمنأ چنین اقداماتی ضمن تشویق خیرین،به ادامه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی ، تاثیر بسزایی در افزایش ارائه خدمات از نظر کمی و کیفی خواهد داشت.وی یادآور شد، موارد قابل توجهی از مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه سلامت های واقع شده در شهر اراک فاقد ساختمان دولتی بوده و در مکان های استیجاری ارائه خدمت می کنند. لازم به ذکر است: مرحوم محمد علی مرادی ، در سال ۱۴۰۱ تمامی مراحل قانونی انتقال سند به نام دانشگاه علوم پزشکی را انجام داده ومقرر شده بود تا در قید حیات بودن وی در اختیارشان باشد؛ بدین منظور مرکز بهداشت شهرستان اراک موظف شد بعداز فوت مرحوم مرادی ، در بازه زمانی سه ماهه، این ملک را مورد بهره برداری قرار دهد.

ادامه مطلب