اخبار اصلی - آرشیو

بازدید های نوروزی

بازدید سرپرست امور عمومی مرکز بهداشت شهرستان اراک از مرکز خدمات جامع سلامت ارسطو گالری

بازدید سرپرست امور عمومی مرکز بهداشت شهرستان اراک از مرکز خدمات جامع سلامت ارسطو ایشان در این بازدید ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و تشکر از خدمات انجام شده تاکید به خدمت رسانی بیشتر در ایام عید نوروز داشتند.

ادامه مطلب
بازدید های نوروزی

بازدید سرپرست امور عمومی مرکز بهداشت شهرستان اراک از کلینیک دندانپزشکی گالری

بازدید سرپرست امور عمومی مرکز بهداشت شهرستان اراک از کلینیک دندانپزشکی ایشان در این بازدید ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و تشکر از خدمات انجام شده تاکید به خدمت رسانی بیشتر در ایام عید نوروز داشتند.

ادامه مطلب
تغذیه سالم

تغذیه سلم

بچه ها وقتی مدرسه میروند و به خانه برمیگردند میبینیم که داخل کیفشان پر از تغذیه مانده است و خیلی از اوقات چند روز گذشته و این تغذیه ها را نخورده است. برخی از بچه ها چه توی خانه و چه توی مدرسه خیلی بد غذا هستند، قبلا میگفتند اگر بچه ها با بچه های همسن خودشان باشند ممکنه میل به غذا خوردشان بیشتر بشود ولی گاها دیده میشود که برخی بچه ها اینگونه نیستند، حتی وقتی مدرسه هم رفتند از لحاظ روحی و رفتاری تغییری نکردند و همچنان کم غذا و ضعیف هستند. چکار کنیم که از روحی شرایطشان را تغییر بدهیم و یک مقدار خوش غذاتر بشوند؟

ادامه مطلب
روز رژیم درمانگر

پیام تبریک سید شهریار حسینی رئیس مرکز بهداشت شهرستان اراک به مناسبت روز رژیم درمانگر

روز جهانی متخصصین تغذیه (Nutritionist’s Day) مصادف با دومین چهارشنبه ماه مارس سال میلادی (۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۲) که به منظور ارج نهادن به تلاش¬های صادقانه کارشناسان و متخصصان تغذیه در پیشگیری و کنترل بیماری¬ها نامگذاری شده است را خدمت کلیه همکاران خدوم و ساعی این عرصه، تبریک و تهنیت عرض می¬کنم.

ادامه مطلب
جمع آوری و معدوم سازی مواد غذایی

جمع آوری و معدوم سازی مواد غذایی تاریخ گذشته گالری

جمع آوری و معدوم سازی مواد غذایی تاریخ گذشته مهندس محمودی کارشناس مسئول واحد به محیط مرکز بهداشت شهرستان اراک از جمع آوری و معدوم سازی ۲.۵ تن مواد غذایی تاریخ گذشته خبر داد.

ادامه مطلب
اجرای مانور سلامت نوروزی

اجرای مانور سلامت نوروزی بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان اراک گالری

سه شنبه ۱۵ دی ماه، با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان اراک ، مانور طرح تشدید نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی حساس، در مرکز بهداشت اراک برگزار گردید.

ادامه مطلب
نحوه تکمیل فرم ناباروری

برگزاری جلسه آموزشی نحوه تکمیل فرم ناباروری جهت کارشناسان ناظر گالری

برگزاری جلسه آموزشی نحوه تکمیل فرم ناباروری جهت کارشناسان ناظر مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی , مسولین پایگاه های سلامت در مورخ ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۲ در سالن کنفراس مرکز بهداشت شهرستان اراک

ادامه مطلب