| کیفیت آموزشی، کاربردی و به روز بودن برنامه درسی | | | | | |
|
| کمیت و کیفیت برنامه های درسی در ایجاد توانایی کاربردی (دانش کاربردی) | | | | | |
|
| توانایی اعضای هیئت علمی گروه به لحاظ شاخص های علمی – آموزشی و کیفیت تدریس | | | | | |
|
| توانایی اعضای هیئت علمی گروه به لحاظ شاخص های رفتاری و اجتماعی | | | | | |
|
| بهره گیری اعضای هیئت علمی از روش های مناسب و متنوع تدریس | | | | | |
|
| مفید و کاربردی بودن دروس تخصصی برنامه درسی | | | | | |
|
| کیفیت برنامه های کارآموزی و یا بازدیدهای علمی | | | | | |
|
| امکانات و تجهیزات آموزشی و پژوهشی، کمک آموزشی، آزمایشگاهی و کارگاهی گروه | | | | | |
|
| فضاهای آموزشی و کلاسهای درس از نظر فضای فیزیکی، نور، رنگ، تجهیزات و غیره | | | | | |
|
| اطلاع رسانی در مورد آیین و مفاد آنها در زمینه آموزش و پژوهش | | | | | |
|
| پرورش توانایی های خوداشتغالی و کارآفرینی شما توسط گروه | | | | | |
|
| کیفیت برنامه های درسی در پرورش توانایی های خوداشتغالی و کارآفرینی شما | | | | | |
|
| فراهم نمودن و ایجاد فرصتهای شغلی مناسب با رشته و تخصص شما توسط گروه | | | | | |
|
| آشنا کردن با روشهای پژوهش علمی، خلاقیت و مهارت علمی لازم برای تحقیق و پژوهش | | | | | |
|
| تشویق نمودن شما جهت ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر توسط اعضای گروه | | | | | |
|