قابل توجه پذیرفته شدگان گرامی آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹

۰۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۲ کد : ۱۲۸۴۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۹۵
قابل توجه پذیرفته شدگان گرامی آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹

باسمه  تعالی


قابل توجه پذیرفته شدگان گرامی آزمون کارشناسی ارشد سال 99

ضمن تبریک موفقیت شما در آزمون کارشناسی ارشد گروههای پزشکی سال 99 مراتب زیر جهت اطلاع شما عزیزان اعلام می گردد :

اطلاعیه شماره یک
"مطالعه سایر اطلاعیه ها در خصوص ثبت نام مرتبا از طریق همین پورتال  ضروری می باشد."
یادآوری مهم : 
الف: پذیرفته شده گرامی هرگونه اطلاعات لازم صرفا از طریق همین پورتال اعلام خواهد شد لذا خواهشمند است با عنایت به مشغله کاری کارشناسان محترم آموزش اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه از تماس تلفنی با اداره آموزش خودداری فرمایید.
ب: ثبت نام وپیگیری در تمام مراحل ضروری می باشد.
ج: به علت تعداد مراحل ثبت نام و لزوم کامل بودن پرونده داوطلبین و سایر موارد ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان به صورت مشروط می باشد و کلیه داوطلبنی که مدارک ثبت نامی آنان تا پایان نیمسال اول سال تحصیلی 400-99تکمیل نگردد مجوز شرکت در امتحانات پایان نیمسال و انتخاب واحد نیمسال بعدی را نخواهند داشت.
به استحضار می رساند ثبت نام در این دانشگاه به شرح خواهد بود :
  ۱ – مرحله اول ثبت نام اینترنی:  تاریخ و نحوه ثبت نام در اطلاعیه بعدی اعلام می گردد .
 در این مرحله داوطلب بایستی از لینک http://hamava.arakmu.ac.ir/CAS/Account/Login     وارد فایل ثبت نام دانشجویان جدید الورود شود و بر اساس راهنمای ثبت نام ، ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهد پیرو آن ثبت نام پذیرفته شده توسط کارشناسان محترم آموزش اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه بررسی شده ودر صورت تکمیل بودن مدارک ،ثبت نام تایید می گردد و درصورت عدم تایید ثبت نام ،پیامی از سیستم ثبت نام اینترنتی به داوطلب مبنی بر لزوم تکمیل کردن مدارک ،ارسال می گردد و لذا ضروریست داوطلب مرتبا وضعیت ثبت نام خود را از طریق لینک مذکور پیگیری نماید تا زمانی که از تایید ثبت نام اینترنتی خود یقین پیدا کند.
*نام کاربری و کلمه عبور در ثبت نام اینترنتی کد ملی داوطلب خواهد بود .
۲-مرحله دوم : اسکن کلیه مدارک مورد نیاز(که در اطلاعیه های بعدی اعلام می گردد) توسط داوطلب و ارسال الکترونیک  (ایمیل)آن به آدرس اختصاصی اداره دستیاری و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی اراک به آدرس postgraduate@arakmu.ac.ir یادآوری می گردد مدارک  واصل شده پذیرفته شده از طریق ایمیل توسط کارشناسان محترم آموزش بررسی شده ودر صورت تکمیل بودن مدارک ،ثبت نام تایید می گردد و درصورت عدم تایید ثبت نام ،پیامی از ایمیل مذکورمبنی بر لزوم تکمیل نمودن مدارک ارسال می گردد و لذا ضروریست داوطلب مرتبا وضعیت ثبت نام خود را از طریق آدرس مذکور پیگیری نماید تا زمانی که از تایید ثبت نام خود یقین پیدا کند.

یادآوری:مدارک اسکن شده داوطلب پس از تکمیل وتایید ثبت نام به بایگانی الکترونیک داوطلب ارجاع می گردد و پرونده الکترونیکی برای داوطلب تشکیل می گردد.

 ۳- مرحله سوم : ارسال فیزیکی تمامی مدارک اسکن شده از طریق اداره پست به آدرس اراک – میدان بسیج –خیابان بیمارستان حضرت امیرالمومنین (ع) مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص) ساختمان معاونت آموزش کد پستی 3848170001صندوق پستی 1848
به صورت پیشتاز و پیگیری لازم ازطریق شماره تلفن اعلامی در ذیل در خصوص کامل یا عدم کامل بودن مدارک ارسالی .
یادآوری:مدارک واصل شده داوطلب پس از تکمیل وتایید ثبت نام به بایگانی معاونت آموزش ارجاع وپرونده کاغذی برای داوطلب تشکیل می گردد.
4-مرحله چهارم : تماس داوطلب با شماره های ذیل بر اساس رشته قبولی با دانشکده مربوطه جهت ثبت نام در دانشکده ، انتخاب واحد و شروع به کلاس. یادآوری می گردد اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه برگزاری کلاسها و سایر ضوابط آموزشی توسط آموزش دانشکده ذیربط ارائه می گردد.
5- مرحله پنجم :تماس داوطلب  با شماره ذیل حوزه معاونت محترم دانشجویی و فرهنگی دانشگاه جهت ثبت نام وتشکیل پرونده و سایر اقدامات.

6- مراحل ششم و هفتم  :
الف -از الزامات ثبت نام تشکیل پرونده در:1) هسته تحقیق و نظر دهی دانشگاه  و 2)واحد حراست دانشکده می باشد که داوطلب در این خصوص جهت ثبت نام و اقدام لازم با شماره تلفن واحد مربوطه که در پایین درج شده است تماس حاصل نماید.
ب-کلیه داوطلبین پذیرفته شده مرد که بایستی در طول تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد از معافیت تحصیلی برخوردار گردند لازم است با کارشناس محترم نظام وظیفه خانم پوینده با شماره تلفن واحد مربوطه که در پایین درج شده است تماس حاصل نماید و پیگیری لازم و اقدام لازم را دراین خصوص داشته باشند مسوولیت این امر به عهده داوطلب می باشد و چنانچه داوطلب به علت عدم پیگیری لازم مشمول غیبت در نظام وظیفه گردد دانشگاه هیچ تعهدی در این خصوص ندارد.
ج: کلیه داوطلبین پذیرفته شده به صورت مازاد (پرداخت شهریه ) :
1 : بایستی حداکثر تا پایان آبانماه با واحد امور مالی به شرح تلفن ذیل تماس گرفته و با راهنمایی کارشناس محترم مربوطه خانم شریعتی نسبت به پرداخت شهریه خود اقدام نمایند و پیگیری نمایند که خانم شریعتی نامه کتبی برای داوطلب که شهریه خود را در نیمسال پرداخت نموده است به اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارسال نماید در غیر اینصورت ثبت نام داوطلب کن لم یکن می گردد .
2: با عنایت به لزوم تودیع سند تعهد محضری توسط این دسته از پذیرفته شدگان 
 به عنوان ضمانت پرداخت شهریه ،این دسته از پذیرفته شدگان بایستی با اداره حقوقی دانشگاه به شرح تلفن ذیل تماس گرفته و نسبت به تنظیم سند تعهد محضری با راهنمایی کارشناسان محترم اداره مذکور اقدام نموده و اصل سند را به اداره مذکور تحویل دهند و اداره حقوقی موظف است تصویر سند تعهد محضری ارائه شده توسط داوطلب را با نامه رسمی جهت تکمیل مدارک ثبت نام به معاونت آموزشی دانشگاه ارسال نماید.
3-در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص میزان شهریه و موارد مرتبط با آن صرفا با کارشناس محترم امور مالی تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس:
*اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه  :08634173462
*اداره آموزش دانشکده پرستاری و رشته های مربوط  :08634173463
                   رشته های گروه پرستاری
*اداره آموزش دانشکده پزشکی و رشته های مربوط  :08634173470
-رشته  های : فیزیولوژی - میکروب شناسی-ایمنی شناسی – زیست فناوری پزشکی –علوم تشریح – تاریخ علوم پزشکی – آمار زیستی ومشاوره درمامایی
*اداره آموزش دانشکده بهداشت:08633686443
-رشته های آموزش بهداشت و بهداشت محیط
*دفتر حقوقی دانشگاه :08633125223
*کارشناس نظام وظیفه: 08634173515
*کارشناس امورمالی :08634173518
*دفتر هسته تحقیق ونظر دهی :08633127440
*اداره حراست :08634173525
*معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه:08634173509

                                         واحد تحصیلات تکمیلی دانشگاه-99/7/30

کلید واژه ها: کارشناسی ارشد آموزش تحصیلات تکمیلی دانشکده بهداشت


( ۱ )

نظر شما :