ثبت نام دانشجویان از دهم مهر و به صورت غیرحضوری آغاز خواهد شد

۰۷ مهر ۱۴۰۰ | ۱۴:۲۰ کد : ۲۰۶۳۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۹۵
معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: پذیرفته شدگان در کنکور می توانند از روز دهم مهر و به صورت اینترنتی، ثبت نام کنند.
ثبت نام دانشجویان از دهم مهر و به صورت غیرحضوری آغاز خواهد شد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سعید چنگیزی آشتیانی بیان کرد: بر اساس مدل برنامه ریزی شده در شورای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مقرر شده در مورد ثبت نام دانشجویان پذیرفته شده کنکور سراسری 1400-1401 از روز دهم مهر و به صورت اینترنتی و غیرحضوری آغاز خواهد شد.

وی افزود: همچنین کلاس های آموزشی نیز به صورت غیرحضوری و از تاریخ 17 مهر برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: نکته قابل توجه برای این دانشجویان، این است که با توجه به شیوع ادامه دار کرونا، تصمیم گرفته شده کلیه کلاس های تئوری به صورت مجازی و از طریق سامانه های "نوید و سما لایو" برگزار شود.

دکتر آشتیانی در ادامه ضمن توصیه به دانشجویان جهت پیگیری برای واکسیناسیون خود، خاطرنشان کرد: کلاس های عملی این دانشجویان نیز بعد از آبان با اعلام فراخوان و به صورت دوره ای برگزار خواهد شد.

معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: بخش عمده ای از این کلاس ها به صورت مجازی خواهد بود و چنانچه شرایط امکان برگزاری کلاس ها به صورت حضوری را بدهد، امیدواریم حدود یک سوم این کلاس ها را به صورت حضوری برگزار نماییم.

دکتر آشتیانی تاکید کرد: واکسیناسیون دانشجویان برای بهره برداری از کلاس ها، خوابگاه ها، سرویس ها و غذاخوری و غیره الزامی است و چنانچه دانشجویی واکسیناسیون خود را تکمیل نکرده و یا کارت واکسن نداشته باشد، از دریافت هرگونه خدمات محروم می شود.

وی در ادامه یادآور شد: در مورد دانشجویان سنوات قبل نیز برنامه ریزی شده تا آنهایی که صرفا دروس تئوری داشته و هیچ کارآموزی و کارورزی در برنامه این ترم تحصیلی شان نیست، به صورت مجازی در کلاس ها حاضر و فرصت تکمیل واکسیناسیون برای  حضور در کلاس های عملی، داده شود.

دکتر آشتیانی در پایان گفت: دانشجویانی که کارآموزی و کارورزی دارند، کلاس های تئوری و عملی شان حضوری است و به همین خاطر تاکید می کنیم این عزیزان کارت واکسیناسیون خود را از مراکز بهداشتی تهیه کنند تا در صورت لزوم به مسئولین مربوطه ارائه کنند.

کلید واژه ها: دانشکده بهداشت اراک شروع کلاس ها غیر حضوری مجازی


نظر شما :