نرم افزار تصویربرداری از محیط دسکتاپ جهت ساخت کلیپ درسی

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۱ کد : ۹۴۴۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۷۹۳
نرم افزار تصویربرداری از محیط دسکتاپ جهت ساخت کلیپ درسی

AnyMP4 Screen Recorder

 نرم افزاری کاربردی که بهترین گزینه برای فیلمبرداری از جریانات و اتفاقات صفحه نمایش ویندوز می‌باشد. به کمک رابط کاربری ساده نرم‌افزار AnyMP4 Screen Recorder یادگرفتن کار با آن بسیار آسان و سریع می‌باشد. نرم‌افزار AnyMP4 Screen Recorder قدرتمند توانایی ضبط ویدیو و فایل‌ های ویدیویی در حال پخش روی صفحه نمایش ویندوز به همراه صدا آن‌ها و صداهای سیستم را دارا می‌باشد.
اگر بخواهید ویدیوی در حال استریم یا فایل ویدیویی با کیفیت بلوری را  ضبط کنید، یا قصد فیلمبرداری از تماس اسکایپ و یا سمینارهای اینترنتی (webinar) را دارید، این نرم‌افزار می‌تواند به شما کمک کند. با توجه به تنظیمات از پیش تعیین شده، پس از ضبط، فایل مورد نظر با فرمت WMV یا MP4 ذخیره می‌شود.
ضبط موسیقی و فایل‌های صوتی توسط این نرم‌افزار به راحتی انجام می‌شود. این نرم‌افزار برای ضبط صدا در ویندوز امکانات خوبی در اختیارتان قرار می‌دهد. نه تنها می‌توانید موسیقی در حال پخش از وب‌سایت‌های YouTube، Dailymotion و SoundCloud را ضبط کنید، بلکه حتی می‌توانید تماس صوتی اسکایپ را نیز ضبط و ذخیره کنید.
قبل از ضبط فایل صوتی می‌توانید انتخاب کنید که آیا صداهای سیستم و میکروفون همزمان ضبط شوند یا خیر. فایل‌های صوتی را می‌توان با فرمت‌های MP3، M4A، WMA، AAC ذخیره کرد. کیفیت فایل صوتی نیز قابل تنظیم است. همچنین می‌توان قبل از ذخیره کردن فایل صوتی به آن گوش کرد.

پسورد فایل جهت Extract  کردن:   soft98.ir

نسخه 64 بیتی نرم افزار AnyMP4 Screen Recorder

 

نسخه 32 بیتی نرم افزار AnyMP4 Screen Recorder

کلید واژه ها: آموزش مجازی نرم افزار ساخت کلیپ دانشکده بهداشت واحد فناوری اطلاعات دانشکده IT آی تی دانشکده


( ۱۳ )

نظر شما :