سخن رؤسای محترم دانشکده های بهداشت و توانبخشی با دانشجویان

۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | ۲۱:۳۶ کد : ۹۷۸۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۲۱
سخن رؤسای محترم دانشکده های  بهداشت و توانبخشی با دانشجویان

با سلام حضور دانشجویان عزیز و ابراز خرسندی از دیدار مجدد شما 
بدون تردید شرایط حاضر در کشور و در دنیا برای شما جوانان آگاه بسیار روشن است و نیازی به نگاشتن برای تبیین شرایط نیست امّا در یک کلام کوتاه میتوان گفت که در یک بازه زمانی کوتاه همه غافلگیر شدیم و خوشبختانه در کوتاه زمانی توانستیم به شرایط قابل قبولی برسیم. این شرایط قابل قبول حاصل عزم جمعی آحاد متخصصین، اعضاء هیئت علمی دانشگاهها و پرسنل زحمتکش و جان بر کف حوزه سلامت کشور بود که موجب گردید که شرایط تحمیل شده به کشور در تحت کنترل در آید و تلاشهای انجام شده در سطح استان مرکزی موجب گردید که این استان از نظر کنترل کرونا در لیست صدرنشینان مبارزه با کرونا قرارگیرد و از نظر آموزش مجازی در بین 6 دانشگاه اول در کشور باشد و حال حاضر نیز با تلاش بی وقفه مدیریت دانشگاه، اعضاء هیئت علمی و پرسنل زحمتکش تمامی بخشهای دانشگاه شرایط برای بازگشت و ادامه کار شما هموار گردیده است. 
بر طبق خروجی جلسات متعدد و جلسه نهایی شورای آموزشی دانشگاه در تاریخ 10/3 / 99 مواردی مورد تصویب قرار گرفت که در ذیل بدان اشاره خواهد شد و انتظار میرود که ضمن احترام به این مصوّبات در رعایت آنها بطور جدّی و مستمر تلاش نمایید. مصوّبات شورای آموزشی دانشگاه و موارد مورد انتظار مدیریت دانشکده های بهداشت و توانبخشی بشرح ذیل می باشند:
1- ورود دانشجویان دانشکده توانبخشی از تاریخ 7/ 4/ 99 لغایت پایان مرداد ماه 99 خواهد بود. ورود دانشجویان دانشکده بهداشت از تاریخ 17/ 3/ 99 لغایت پایان مرداد ماه 99 خواهد بود.
2- استقرار در مراکز آموزشی و بهداشتی درمانی و خوابگاه دانشگاه بر اساس برنامه تنظیمی بارگذاری شده در پورتال دانشکده خواهد بود. 
3- لازم است دانشجویان عزیز قبل از ورود به دانشکده، در سامانه سلامت به آدرس salamat.gov.ir ثبت نام و سپس فرم خوداظهاری (بارگذاری شده در پورتال دانشکده) را تکمیل و مدارک مربوطه را به میز خدمت واقع در ورودی دانشکده (خانم الوندی) تحویل دهند.
4- انتظار می رود دانشجویان عزیز کلیه نکات بهداشتی مورد نظر را که در دانشکده های بهداشت و توانبخشی اطلاع رسانی شده است را رعایت نمایند.
انتظار میرود که در شرایط حساس کنونی عزیزان دانشجو با ارائه رفتارهای اجتماعی هوشمندانه نماینده شایسته ای از جامعه آکادمیک ایران باشند و ما را در جهت حفظ سلامت شما عزیزان و پرسنل این دو دانشکده یاری دهید. از خداوند منّان سلامتی و توفیق روزافزون همگی شما را خواستاریم.

                                                                                    ریاست- معاونین - اعضاء هیئت علمی و پرسنل اداری
                                                                                                    دانشکده های توانبخشی و بهداشت 
  
 

کلید واژه ها: بیانیه دانشکده بهداشت دانشکده توانبخشی کرونا ویروس کووید 19


نظر شما :