مدارک لازم جهت صدور پروانه مسئول فنی داروخانه

دانشگاه علوم پزشکی موظف است مدارک زیر را از متقاضی دریافت و نسبت به صدور پروانه مسئول فنی (ضمیمه 8) جهت داروخانه مورد نظر اقدام نماید:
1-استعفای مسئول فنی قبلی داروخانه مورد نظر
2- برگ تشخیص صلاحیت مسئولیت فنی (ضمیمه 9) در صورتی که مسئول فنی معرفی شده قبلاً تائید صلاحیت شده باشد نیازی به طرح مجدد موضوع در کمیسیون قانونی نیست. 
تبصره: درصورتیکه مسئول فنی قبلاً تأیید صلاحیت نشده باشد برای بررسی موضوع مدارک زیر اخذ و مراتب در کمیسیون قانونی تأیید می گردد. (طبق فرم پیوست شماره 14) و برگ تشخیص صلاحیت مسئولیت فنی حداکثر برای 5 سال مطابق با بازآموزی 5 ساله داروسازان صادر می شود و تمدید آن همزمان با تمدید پروانه مسئول فنی صورت می گیرد.
3-معرفی نامه از سوی مؤسس و پذیرش مسئول فنی با ذکر تاریخ و ساعات پذیرش مسئولیت فنی (ضمیمه6) و تصویر پروانه مسئولیت فنی قبلی وی (در صورت وجود)
4- قرارداد خرید خدمتی بر اساس قانون کار ممهور به مهر انجمن داروسازان.
5-دو قطعه عکس 4 × 3 (پشت نویسی شده)
6-تصویر صفحه اول شناسنامه متقاضی و در صورت وجود توضیحات، تصویر صفحه آخر
7-فیش بانکی به مبلغ و شماره حساب اعلام شده
8-چنانچه مسئول فنی، متقاضی پذیرش مسئولیت فنی در شهرهای تهران، اصفهان، مشهد، تبریز و شیراز باشد، ارایه تصویر پروانه دایم داروسازی الزامی است
9-گذراندن دوره آموزشی قانون و مقررات مربوطه توسط دانشگاه یا مراکز مورد تأیید آن
10-                     تصویر کارت ملی
11-     اعلام عدم نیاز در ساعات غیراداری (یا ساعات قبول مسئولیت فنی) از یگان و سازمان مربوطه برای داروسازان مشمول خدمات دولتی
12-    تصویر گواهی پنج ساله باز آموزشی داروسازان با توجه به قانون آموزش مداوم گروه پزشکی
همچنین ضروری است دانشگاه علوم پزشکی پس از اخذ استعفای مسئول فنی قبلی نسبت به ابطال پروانه مسئول‌فنی قبلی داروخانه مورد نظر اقدام نماید.

آخرین بروزرسانی : ۰۶ مرداد ۱۳۹۷