اقدامات و نکات لازم جهت ثبت مبنع بهره برداری واحد در سامانه TTAC

۱-لازم به ذکر است پروانه ثبت منبع جایگزین پروانه بهره برداری بهداشت می باشد و کلیه کارخانجات و شرکتها و کارگاهها موظف به ثبت سامانه TTAC می باشند.

۲-ثبت نام مدیرعامل ومسئول فنی در سایت TTAC قسمت عضویت(سامانه اشخاص حقیقی و حقوقی) و تکمیل و تایید اطلاعات الزامی می باشد. 

۳-مسئول فنی باید احراز صلاحیت نهایی شده باشد و از طریق کارتابل مدیرعامل کارت فعالیت دریافت نموده باشد. 

۴-واحد تولیدی باید از طریق کارتابل مدیرعامل به طور دقیق اطلاعات پروفایل و اطلاعات شعب و بخصوص جانمایی روی نقشه را تکمیل نموده باشد در غیر اینصورت امکان ثبت منبع و بررسی وجود ندارد.

۵-کلیه واحدهایی که دارای پروانه بهره برداری بهداشت می باشند یا جدیداً درخواست پروانه دارند باید از این طریق اقدام نمایند و نیازی به اخذ پروانه بهره برداری فیزیکی وزارت بهداشت نیست.

۶-کلیه واحدهای تولیدی مواد غذایی  و آشامیدنی(صنعتی و کارگاهی)، پلیمری، مقوا بهداشتی، سموم وضد عفونی کننده و وسایل کودک، انبارهای مواد غذایی، پخش های مواد غذایی وکیترینگ ها موظفند از طریق ثبت منبع غذایی اقدام نمایند.

۷-واحدهای تولیدی مواد آرایشی و بهداشتی و سلولزی(صنعتی و کارگاهی) انبارها و پخش آرایشی از طریق ثبت منبع آرایشی اقدام نمایند.

۸-جهت ورود و ثبت نام از طریق سایت TTAC می بایستی گزینه IRC اقدام شود.

۹-نام کاربری و رمز عبور ورود در سامانه همان رمز کاری مسئول فنی می باشد که از طریق تلفن همراه به صورت پیامک دریافت شده است.

 ۱۰-با رمز شخصی کارتابل مسئول فنی و مدیر عامل که از طریق گزینه عضویت وارد سامانهTTAC می شود امکان ثبت منبع وجود ندارد.

 

۱۱-در صورت عدم دسترسی به رمز کاری ابتدا نام کاربری کاری خود را در قسمت فعالیت ها در کارتابل مسئول فنی یا پروانه ها در اطلاعات شعب کارتابل مدیر عامل اخذ و سپس در گزینه IRC رمز آن را بازیابی نمایید.

۱۲-هنگام ورود رمز و نام کاربری دقت نمایید در سیستم ذخیره نباشد و با زدن دکمه خروج و ورود به صفحه رمز دستی وارد نمایید.

۱۳-درکارتابل مدیرعامل قسمت اطلاعات شعب باید یک شعبه کارخانه و کارگاه تعریف شده باشد و مسئول فنی از شعبه دفتر مرکزی به این شعبه انتقال یابد.

۱۴-نام واحد در کارتابل مدیرعامل قسمت پروفایل و اطلاعات شعب باید با مجوز اولیه مطابقت داشته باشد و از نام گذاری به اسم نام تجاری واحد خودداری نمایید.

 

 فرم های لازم مورد نیاز ثبت منبع بهره برداری:

فرم های مربوطه زیر متناسب با صنعت بایستی بر روی سربرگ شرکت چاپ شده و پس از تکمیل توسط مدیرعامل و مسئول فنی مهر و امضا شده و شماره و تاریخ گردد و سپس اسکن شود.

  مدارک لازم مورد نیاز ثبت منبع بهره برداری:

مدارک ذیل اسکن شده و جهت بارگذاری در سامانه آماده گردد. 

  • پروانه بهره برداری بهداشت(در صورت وجود)
  • پروانه مجوز اولیه شامل بهره برداری صنایع یا جهاد یا پروانه کسب 
  • گواهی ایزو ۲۲۰۰۰ یا HACCP (در صورت وجود)
  • شماتیک فرایند جریان کار
  • قرارداد با آزمایشگاه همکار (در صورت لزوم)
  • نقشه با جدول راهنمای متراژ و جانمایی تجهیزات در مقیاس ۱:۱۰۰ یا 2:200 ممهور به مهر واحد و مسئول فنی

 

آخرین بروزرسانی : ۱۴ آبان ۱۳۹۹

کلید واژه ها: ثبت مبنع بهره برداری سامانه TTAC