آرشیو اخبار

ثبت نام بلیط استخر

به آگاهی میرساند، باعنایت به پیگیریهای صورت گرفته و در راستای ارائه خدمات رفاهی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در فصل تابستان در بین همکاران محترم دانشگاه، این مدیریت اقدام به تهیه بلیط استخر نموده است. لذا همکاران محترم میتوانند از روز شنبه مورخه ۱۶ / ۰۴ / ۱۴۰۳ لغایت ۲۳ / ۰۴ / ۱۴۰۳ وارد سامانه رفاهی شده و پس از مطالعه و کسب اطلاع از شرایط، نسبت به تهیه بلیط اقدام نمایند.

ادامه مطلب
بررسی و تبادل نظر در خصوص رفع چالش های حوزه ی پخش دارو

بررسی و تبادل نظر در خصوص رفع چالش های حوزه ی پخش دارو

برخی از شرکت های پخش توزیع دارو قم که وظیفه پوشش استان مرکزی را نیز بر عهده دارند با دکتر یادگاری،معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک دیدار و در خصوص آخرین وضعیت توزیع اقلام مختلف دارویی و انبار و ... تبادل نظر و در جهت رفع و کاهش چالش های پیش رو گفتگو کردند .

ادامه مطلب

دعوت معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک از همکاران حوزه ی سلامت غذایی و دارویی و شرکت های وابسته برای حضور در انتخابات

دکتر علی یادگاری در پیامی از همکاران معاونت،و تمام شرکت ها و صنایع وابسته خواست تا در روز انتخابات و حضور در پای صندوق های رای و انتخاب اصلح ترین نامزدها،در آینده ی سیاسی و افق روشن جامعه و کشور خود مشارکت نمایند .

ادامه مطلب

صدور ۴ پروانه ساخت برای تولید آرد کامل در استان گالری

مدیر نظارت بر فرآورده های غذایی آرایشی بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک : ۴ پروانه ساخت برای تولید آرد کامل توسط این معاونت صادر و یک کارخانه به صورت کاملا فعال در حال تولید آرد کامل می باشد.

ادامه مطلب
تزریق مستمر "انسولین" به داروخانه های منتخب

تزریق مستمر "انسولین" به داروخانه های منتخب

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با توجه به کمبود برخی اقلام دارویی از جمله انسولین در سال های گذشته، معاونت غذا و دارو و دانشگاه علوم پزشکی اراک به گونه ای برنامه ریزی کرده اند که این کمبودها و نارسایی ها، فشاری به مردم و بیماران نیاورد.

ادامه مطلب

پیام تبریک معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت عید سعید غدیر خم

دکترعلی یادگاری،در آستانه فرا رسیدن عید غدیر خم با ارسال پیامی این مناسبت بزرگ را به تمامی شیعیان و محبان امیرالمومنین علیه السلام و همه همکاران و تلاشگران عرصه غذا و دارو و خانواده های آنها تبریک گفت .

ادامه مطلب

تسهیل صدور پروانه تاسیس داروخانه/در دولت سیزدهم ۳۸ داروخانه به استان اضافه شد

مدیر اداره نظارت بر دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت : یکی از دغدغه های دولت سیزدهم و دانشگاه علوم پزشکی اراک،دسترسی آسان و همگانی عموم جامعه به دارو بود.

ادامه مطلب

ایمنی مواد غذایی: آمادگی برای موارد غیرمنتظره

مدیر نظارت بر فرآورده های غذایی آرایشی بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک : شعار روز جهانی ایمنی غذا در سال ۲۰۲۴ «ایمنی مواد غذایی: آمادگی برای موارد غیرمنتظره» است که طبق گفته سازمان جهانی بهداشت، بر اهمیت آمادگی برای حوادث ایمنی غذایی، صرف‌نظر از میزان خفیف یا شدید بودن آن‌ها، تأکید می‌کند.

ادامه مطلب