پیام تبریک ریاست و مدیریت بیمارستان به مناسبت روز جهانی بهداشت ۲۰۲۱، سال جهانی مدافعان سلامت

۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۰:۴۹ کد : ۱۶۳۴۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۰۸
پیام تبریک ریاست و مدیریت بیمارستان به مناسبت روز جهانی بهداشت ۲۰۲۱، سال جهانی مدافعان سلامت

به گزارش واحد روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی آیت الله طالقانی اراک ، ریاست و مدیریت مرکز به مناسبت روز جهانی بهداشت پیامی منتشر کردند که که متن پیام به این شرح است:

هفتم آوریل مصادف با 18 فروردین ماه 1400، روز جهانی بهداشت ،فرصتی برای اهمیت دادن به این مقوله در زندگی فردی و اجتماعی و تبیین جایگاه آن در تحقق توسعه پایدار و توسعه فرهنگ سلامت است.
حضور ویروس کووید-۱۹، این مهمان ناخوانده در دنیا بهانه ای شد تا نگاه ویژه ای به این روز داشته باشیم.
 روز جهانی بهداشت در سال 2021 ، رنگ و بوی خاصی دارد و با هدف حمایت آحاد جامعه از مدافعان سلامت و قدردانی از فداکاری این تلاشگران به عنوان به نام سال جهانی مدافعان سلامت نامگذاری شده است..
تردیدی نیست که حماسه آفرینی خانواده سلامت از نظر هیچ انسانی دور نخواهد ماند وسپیدپوشان و سبز پوشان پرتلاش بیمارستان آیت الله طالقانی نیز از ابتدای شیوع کرونا در سنگر حمایت از مادران و نوزادان در حال جهاد هستند..
 ضمن ارج نهادن و تقدیر از زحمات بی وقفه مدافعان خط مقدم این کارزار، از یکایک  مدافعان سلامت ، کادر درمان و کارشناسان بهداشت بیمارستان طالقانی، تشکر و قدردانی می کنیم و از خداوند متعال، پیروزی، سلامتی و موفقیت روزافزون همه کارکنان حوزه سلامت کشور را خواستاریم.
 

کلید واژه ها: روز جهانی بهداشت بیمارستان طالقانی اراک مدافعان سلامت سال جهانی مدافعان سلامت

آخرین ویرایش۱۸ فروردین ۱۴۰۰

نظر شما :