راه اندازی بخش VIP در بیمارستان آیت الله طالقانی اراک

۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۵ کد : ۲۵۷۶۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۷۷
راه اندازی بخش VIP در بیمارستان آیت الله طالقانی اراک

راه اندازی بخش VIP  دولتی در بیمارستان آیت الله طالقانی اراک

ریاست مرکز آموزشی درمانی آیت الله طالقانی اراک ، دکتر ابوالفضل صفری ، در گفتگو با واحد روابط عمومی مرکز، از راه اندازی اتاق های خصوصی زایمان در بیمارستان آیت الله طالقانی خبر داد.

ایشان با اشاره به اینکه در بیمارستان آیت الله طالقانی اراک بر موضوعات کاهش نرخ سزارین و افزایش تمایل جامعه به فرزند آوری تاکید داریم، اظهار امیدواری کرد با ارائه خدمات ویژه به صورت امکان حضور پدر در کنار مادر و نوزاد آرامش خاطر و رضایتمندی بیشتری برای مادران باردار فراهم شده و خاطره زیباتری از از تولد نوزاد برای همسران رقم خواهد خورد.

همچنین امکان حضور مامای همراه در صورت تمایل مادران باردار تا پایان مراحل زایمان و استفاده از روش های کاهش درد غیر دارویی مثل آب درمانی ، رایحه درمانی و نظیر اینها برای مادران باردار مهیا گردیده است.

مدیریت مرکز آموزشی درمانی آیت الله طالقانی اراک زهرا سادات باقی در گفتگو با واحد روابط عمومی مرکز اظهار داشت ، با راه اندازی اتاق های خصوصی زایمان، فضای مناسب تری برای زایمان مادران در بیمارستان‌ایجاد شده است به طوریکه همسر نیز می‌تواند در کنار مادر باردار در بیمارستان حضور داشته باشند.

ایشان با اشاره به اینکه در بیمارستان آیت الله طالقانی اراک بر ارایه خدمات VIP با کیفیت و با تعرفه دولتی و ارزان تر از بیمارستان های خصوصی تاکید داریم، اظهار امیدواری کرد با ارائه خدمات ویژه به صورتی که امکان حضور همسر در کنار مادر باردار وجود دارد گام های موثری در مسیر حمایت از فرزندآوری و ارتقاء کیفیت خدمات به مادران باردار و نوزادان برمی‌داریم.

 

آخرین ویرایش۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

( ۱۰ )

نظر شما :