پیام تبریک مدیریت و ریاست بیمارستان آیت الله طالقانی به مناسبت حلول ماه شعبان و فرارسیدن اعیاد شعبانیه

۰۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۸:۲۵ کد : ۳۲۶۸۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۳۸
پیام تبریک مدیریت و ریاست بیمارستان آیت الله طالقانی به مناسبت حلول ماه شعبان و فرارسیدن اعیاد شعبانیه

به مناسبت حلول ماه شریف شعبان و نیز فرارسیدن اعیاد شعبانیه ریاست و مدیریت مرکز آموزشی درمانی آیت الله طالقانی اراک با انتشار پیامی ضمن تبریک این ایام فرخنده و خجسته، از ایثارگری و فداکاری پاسداران ، رزمندگان و جانبازان ایران اسلامی تقدیر و تجلیل نمودند .

متن این پیام به این شرح است:

 

بسمه تعالی

 ضمن اعلام تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت آموزگار شهادت حضرت امام حسین (ع) ، ولادت نماد خضوع و بندگی حضرت زین العابدین(ع) و ولادت اسوه مطلق ایثار و جانبازی حضرت ابوالفضل العباس(ع) ، ضمن پاسداشت مقام رفیع پاسداران و جانبازان گرانقدر ، از سربازان حریم ولایت، حافظان کیان کشور و حامیان مستضعفان و یادگاران سال های آتش، عشق و ایمان ، که با پروانه حضورشان به دور شمع وطن، غیرتی حسینی را از کربلا تا قلّه های سر به فلک کشیده ایران اسلامی به دوش می کشند ، تقدیر می نمایم.
ملت ایران همواره قدردان ایثارگری و جانفشانی های فرزندان پاسدار خود در راه حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی هستند.
 فرارسیدن اعیاد شعبانیه را به تمامی هموطنان عزیز ، پاسداران و جانبازان عرصه های جهاد و شهادت ، به ویژه این بزرگمردان سرافراز و همیشه در صحنه استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و توفیقات روزافزون آنان را از خداوند متعال مسئلت داریم.

                                                                                                روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی آیت الله طالقانی اراک 

کلید واژه ها: اعیاد شعبانیه روز پاسدار روز جانباز روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی آیت الله طالقانی میلاد حضرت امام حسین (ع) میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع)

آخرین ویرایش۰۸ اسفند ۱۴۰۱

نظر شما :