میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر

پیام تبریک دکتر علی خانی دخت رئیس مرکز آموزشی درمانی آیت اله طالقانی اراک به مناسبت میلاد مولای متقیان امیرالمومنین (ع) و روز پدر..

۰۵ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۵:۱۴ کد : ۴۱۳۶۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۰
پیام تبریک دکتر علی خانی دخت رئیس مرکز آموزشی درمانی آیت اله طالقانی اراک به مناسبت میلاد مولای متقیان امیرالمومنین (ع) و روز پدر..

بسمه تعالی
سیزده رجب المرجب، میلاد مسعود و مبارک امیرالمومنین امام علی علیه السلام، مولود کعبه و شیرمرد میدان خدمت و عبادت و شجاعت و عطوفت که به عنوان روز مرد و پدر نامگذاری شده است.
تاریخ سرزمین ما همواره مشحون از جلوه‌های زیبای گذشت و فداکاری مردانی است که برای سرافرازی کشور و استواری قامت فرهنگ و تمدن اسلامی جان و مال و توشه خود را شجاعانه در این راه نهادند و شمع وجودشان را برای عزت و شرف ملت و سرزمینشان با افتخار سوزاندند. نمونه بی مثال این فداکاری و ایثار را شهدا و ایثارگران عزیز در هشت سال دفاع مقدس آفریدند.

اینجانب میلاد مولای متقیان حضرت علی (ع) و "روز پدر"را به همه پدران و همکاران عزیز مرکز آموزشی درمانی آیت اله طالقانی تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت، پیروزی و سلامتی شما و خانواده‌ گرانقدرتان را همواره از خدای سبحان مسألت می نمایم.

امید است با استعانت از خداوند منان، جامعه اسلامی با سرلوحه قرار دادن منش و سیره زندگانی حضرت علی(ع) و ائمه اطهار(ع) و تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در تحکیم حکومت عدل الهی پیروز و سرافراز باشد.

کلید واژه ها: میلاد امام علی(ع) پیام رییس مرکز آموزشی درمانی آیت اله طالقانی اراک روز مرد

آخرین ویرایش۰۷ بهمن ۱۴۰۲

نظر شما :