نشست صمیمی

نشست دکتر امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با کارکنان مرکز آموزشی درمانی آیت اله طالقانی اراک

جلسه پرسش و پاسخ در مرکز آموزشی درمانی آیت اله طالقانی اراک
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۶:۱۹ کد : ۴۱۵۶۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۲
نشست دکتر امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با کارکنان مرکز آموزشی درمانی آیت اله طالقانی اراک

نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با کارکنان مرکز آموزشی درمانی آیت اله طالقانی اراک

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک به اتفاق تیم همراه در نشستی صمیمی با مسئولین، کادر درمان و پرسنل مرکز آموزشی درمانی آیت اله طالقانی اراک به بررسی مهمترین مشکلات، خواسته ها و نیازمندی های آنان پرداخت.
به گزارش وب دا مرکزی؛ دکتر امانی در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی پرسنل در عرصه تامین، حفظ و ارتقاء سلامت مردم گفت: رضایتمندی و تامین ایمنی بیماران دو مسأله مهمی است که همواره در بیمارستان ها باید مورد توجه قرار گیرد.
وی، فراهم سازی شرایط و زیرساخت های لازم برای ارائه مطلوب خدمات را از مهم‌ترین اولویت های کاری دانشگاه دانست و بیان کرد: تمام توان خود را بکار می گیریم تا بتوانیم شرایطی را فراهم سازیم که با کمترین دغدغه و نگرانی زمینه خدمت رسانی برای مردم فراهم شود و لازم است با درنظر گرفتن شرایط دانشگاه و بیمارستان، برنامه ریزی و نظارت بر امر خدمت رسانی مناسب که موضوع بسیار مهمی است، مورد توجه قرار گیرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه رضایت و تکریم بیمار و از سوی دیگر ارائه خدمات درخور به بیماران هدف متعالی حوزه سلامت و دانشگاه است، افزود: با توجه به اهمیت بحث جوانی جمعیت این بیمارستان از اهمیت ویژه ای برخوردار است چراکه در یک شرایط خاص، با بیماران خاص و در یک ساختمان فرسوده با تمام توان در حال خدمت رسانی به مردم است.
وی با ذکر موارد امید بخشی از پیشرفت های اخیر دانشگاه و بیان چالش های موجود در افتتاح پروژه های درمانی اعم از مگاپروژه بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اظهار داشت: از سال گذشته بالغ بر ۴۶۰ میلیارد تومان تجهیزات وارد استان شده، ریل گذاری مناسب صورت گرفته اما منکر نقص های موجود نیستیم.
دکتر امانی در پایان به چالش های موجود دانشگاه‌ اعم از رفاهیات، پرداختی ها، بودجه و … اشاره کرد و گفت: انجام تعرفه گذاری پرستاری کار بسیار مشکلی بود که دولت سیزدهم جرأت اجرای آن را داشت اما دچار مشکلات و نقص هایی است که مقرر شده با یک سیستم جدید در اجرای دقیقتر و منظم تر طرح، گام برداریم.
در ادامه این نشست، کارکنان و کادر درمان مرکز آموزشی درمانی آیت اله طالقانی اراک به بیان نقاط قوت، ضعف، چالش ها و‌ مشکلات موجود در بیمارستان پرداخته و خواستار رفع مشکلات در جهت خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم شدند.

کلید واژه ها: نشست رییس دانشگاه با پرسنل مرکز آموزشی درمانی آیت اله طالقانی اراک

آخرین ویرایش۱۶ بهمن ۱۴۰۲

نظر شما :