آرشیو اخبار

پخش گل و شیرینی در بیمارستان آیت الله طالقانی اراک به مناسبت روز جهانی ماما گالری

به گزارش واحد روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی آیت الله طالقانی اراک ، مهدی برزگری ، مدیر و معصومه شکری ، مترون مرکز ، به مناسبت روز ماما با پخش گل و شیرینی در بخش های درمانی ، این روز را به پرسنل مامایی مرکز تبریک گفته و از زحمات ایشان تقدیر نمودند.

ادامه مطلب

تقدیر از اساتید متخصص زنان و زایمان در بیمارستان آیت الله طالقانی اراک به مناسبت روز گرامیداشت مقام استاد

به مناسبت روز گرامیداشت مقام استاد ، تیم مدیریت بیمارستان آیت الله طالقانی اراک با حضور دکتر علی خانی دخت رئیس مرکز ، از اساتید متخصص زنان و زایمان در مرکز تقدیر و تشکر نمودند.

ادامه مطلب

تقدیر تیم مدیریت مرکز آموزشی درمانی آیت الله طالقانی از پرسنل خدمات و تاسیسات مرکز گالری

به گزارش واحد روابط عمومی مرکز ، به مناسبت روز خجسته کارگر ، تیم مدیریت بیمارستان آیت الله طالقانی اراک با حضور دکتر علی خانی دخت ، رئیس مرکز ، از زحمات پرسنل خدمات و تاسیسات مرکز تقدیر و تشکر نمودند.

ادامه مطلب
راه اندازی سامانه باروری سالم فروردین ماه ۱۴۰۲ در دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی

راه اندازی سامانه باروری سالم فروردین ماه ۱۴۰۲ در دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی

در راستای اجراسازی ماده ۵۳ و۵۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، و به منظور پیاده سازی مفاد قانون ، سامانه ملی باروری سالم به آدرس population.behdasht.gov.ir راه اندازی و فعال شده است و ضرورت دارد تمامی پزشکان محترم متخصص زنان ، پریناتولوژی ، ازمایشگاه های خصوصی و دولتی و مراکز پرتودرمانی خصوصی و دولتی ضمن عضویت در سامانه باروری سالم نسبت به ثبت اطلاعات مراجعین ، تجویز نسخ و نتایج اقدامات پاراکلینیکی مرتبط با غربالگری ناهنجاریهای جنینی در بستر سامانه باروری سالم اقدام نمایند .

ادامه مطلب