اخبار اصلی - آرشیو

توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد.

کارگاه آموزشی ویژه عرضه کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی استان مرکزی

این کارگاه آموزشی با محوریت آشنایی عرضه کنندگان با ویژگیهای فرآورده های آرایشی بهداشتی مجازوغیرمجازو برچسب رهگیری،ردیابی و کنترل اصالت کالاهای سلامت محور با همکاری سازمان صنعت و معدن استان مرکزی برگزارشد.

ادامه مطلب
توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد:

برگزاری پنجمین جلسه ستاد توزیع داروی استان مرکزی در سال جاری

ستاد توزیع داروی استان با هدف بررسی آخرین وضعیت دارویی مراکز تابعه، شرکتهای توزیع دارو و دستورالعمل های جدید در خصوص تهیه دارو و جذب سهمیه های استانی تشکیل شد.

ادامه مطلب
جهت آگاهی بخشی صورت گرفت؛

شرکت در برنامه زنده تلویزیونی شبکه آفتاب استان مرکزی با موضوع پیشگیری از مسمومیت ها با حضور دکتر ناظری معاون امور دارویی معاونت غذا و دارو

برنامه زنده تلویزیونی خانه آفتابی با موضوع پیشگیری از مسمومیت ها با حضور خانم دکتر ناظری معاون امور دارویی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی برگزار شد.

ادامه مطلب
دل نوشته روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک:

اربعین اوج رفتن است، قله رسیدن است

اربعین، هر سال فریاد می‌زند آنها که نرفته‌اند برخیزند... اربعین وقتی می‌آید، می‌خواهد جامانده‌ها را با خود ببرد... آنهایی هم که امسال می‌خواهند بروند باز خدا به داد دل‌شان برسد؛ اما امان از آنهایی که اربعین َکربلا را دیده‌اند، رفته‌اند، رسیده‌اند و امسال...

ادامه مطلب
روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک اعلام کرد؛

در رابطه با آشنای با انواع مسمومیت ها ،روش های پیشگیری و اقدامات اولیه در صورت بروز مسمومیت با سامانه ۱۹۰ مطرح نمایید.

روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک بیان کرد: در رابطه با آشنای با انواع مسمومیت ها ،روش های پیشگیری و اقدامات اولیه در صورت بروز مسمومیت و برای پیدا کردن داروهای کمیاب همشهریان گرامی می توانند در روزهای غیر تعطیل در ساعات اداری با شماره تلفن ۱۹۰ و ۳۳۶۷۸۲۹-۰۸۶ تماس گرفته و با کارشناسان دارویی این حوزه سوالات خود را مطرح نمایند.

ادامه مطلب