اخبار اصلی - آرشیو

روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک خبر داد؛

بازدید معاون غذا و دارو اراک از کارخانه سالمین، تولید کننده کیک، بیسکوئیت و پفک

دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو به همراه دکتر تاجیک مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت از کارخانه سالمین؛ تولید کننده کیک، بیسکوئیت و پفک در شهر صنعتی کاوه ساوه بازدید کردند.

ادامه مطلب
معاون غذا و دارو اراک خبر داد؛

عامل توزیع الکل های تقلبی در اراک به دام افتاد

فرد سودجو که توانسته بود الکل های اتانول و غیر بهداشتی را تهیه کند، با هوشیاری معاونت غذا و دارو و پلیس اماکن ناجا دستگیر شد. میزان ۱۲۰ لیتر الکل های اتانول و تقلبی از محل وی کشف و ضبط شد.

ادامه مطلب
توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد:

برگزاری جلسه کمیسیون ماده ۲۰ امور داروخانه های استان مرکزی در سال جاری

جلسه کمیسیون ماده ۲۰ در سال جاری با حضور دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو، دکتر محسنی مدیر اداره داروی معاونت،مدیران دارویی دانشکده علوم پزشکی ساوه و دبیر انجمن داروسازان در دفتر معاونت غذا و دارو تشکیل شد.

ادامه مطلب

توان «تقریبا هیچ» ضدانقلاب در فراخوان کشکولی برای اغتشاش در کشور

شکست تلاش همه‌جانبه جریان‌های ضدانقلاب معاند و شبکه‌های رسانه‌ای وابسته به نظام سلطه برای شکل‌دهی جریانات اعتراضی در کشور در شرایط حاضر واجد پیام‌های بسیار مهمی است که توجه به آن برای ارائه دستیابی به تصویری روشن از برنامه‌های دشمن و اقدامات لازم‌الاجرا در این خصوص ضروری است.

ادامه مطلب
توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد؛

برگزاری کمیته ویژه اجرای شیوه نامه پیشگیری ومبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور

کمیته ویژه نظارت بر اجرای شیوه نامه پیشگیری ومبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور- دارویی ، غذایی ،آرایشی بهداشتی ، تجهیزات و ملزومات پزشکی درسال جاری با حضور دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو و سازمان های مربوطه در سالن اجتماعات دکتر دلاور معاونت غذا و دارو برگزار شد.

ادامه مطلب
یرقان؛ علائم، پیشگیری و درمان

زردی در بزرگسالان و کودکان

یرقان یا زردی اصطلاحی است که برای توصیف رنگ مایل به زرد پوست و سفیدی چشم به کار می‌رود. مایعات بدن نیز ممکن است در این شرایط زرد باشد

ادامه مطلب
بهترین عادت‌ها برای موفقیت

۶ عادت برای تقویت اعتماد به نفس

برای تقویت اعتماد به نفس، مانند هر توانایی و مهارت دیگری باید تمرین کنید. تمرین‌هایی به ظاهر ساده که وقتی کنار هم قرار می‌‌گیرند معجزه خودشان را نشان می‌دهند.

ادامه مطلب
عفونت مجاری ادرار؛ درمان‌های خانگی و پیشگیری

درمان‌های طبیعی برای عفونت ادراری

عفونت ادراری یک بیماری بسیار رایج در دستگاه ادراری است که بیشتر خانم‌ها را درگیر می‌کند. این مشکل دردناک و آزاردهنده است که علاوه بر ایجاد تحریک‌پذیری باعث بی‌خوابی شده و فرد را وادار می‌کند تا برخی از فعالیت‌های روزمره‌اش را تعطیل کند.

ادامه مطلب

تعویض دگزامتازون با داروی «رمدسیویر» ؛ گول نخورید!

دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک اعلام کرد: افرادی هستند بغایت خدانشناس، آمپول چند هزار تومانی دگزامتازون را از داروخانه خریده و با تعویض برچسب، روی آن می نویسند "رمدسیویر" ساخت آمریکا، و به قیمت‌های گزاف در بازار های آزاد میفروشند.

ادامه مطلب
پیشگیری از کووید ۱۹

۹ کاری که پزشکان برای حفاظت از خود در برابر کروناویروس انجام می‌دهند

پزشکان و پرستاران و به طور کلی کادر درمانی در معرض مستقیم کروناویروس هستند بنابراین بیشترین مراقبت را از خود در برابر این ویروس خطرناک انجام می‌دهند. البته که این اقدامات شامل کارهای خارق‌العاده و سخت نیست و همه ما می‌توانیم براساس الگوی پزشکان، خود را از این ویروس در امان نگه داریم.

ادامه مطلب
به مناسبت روز طب سنتی صورت گرفت؛

تجلیل از کارشناسان اداره نظارت بر فرآورده های طبیعی وسنتی و مکمل های معاونت غذا و دارو اراک

به مناسبت روز طب سنتی که یک مکتب طبی کامل و پویا است، دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو از کارشناسان اداره نظارت بر فرآورده های طبیعی وسنتی و مکمل های معاونت غذا و دارو اراک تقدیر کرد.

ادامه مطلب