اخبار اصلی - آرشیو

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک خبر داد:

۷۲ مورد بازدید از داروخانه ها و ۶۰ مورد بازدید از واحدهای تولید مواد غذایی و مراکز عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی انجام شد

دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک گفت: از ابتدای اجرای طرح ستاد نوروزی در ۲۵ اسفند تا ۲۹ اسفند ۹۷ از مراکز دارویی (خصوصی و دولتی)، ۷۲ مورد بازدید از داروخانه ها صورت گرفته است که ۵۲ مورد داروخانه های خصوصی و شبانه روزی و ۲۰ مورد نیز داروخانه های دولتی بوده است و در هیچ یک از مراکز دارویی، مشکل دارویی مشاهده نشده است.

ادامه مطلب
در راستای ویژه برنامه های روز جهانی غذا صورت گرفت؛

حضور معاون غذا و دارو اراک در برنامه تلویزیونی" سیب سلامت" شبکه آفتاب استان مرکزی

دکتر علیمرادیان در گفتگوی زنده تلویزیونی شبکه استانی در برنامه " سیب سلامت" به توصیه های دارویی و غذایی در ایام نوروز پرداختند.

ادامه مطلب
توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد.

برگزاری جلسه کمیسیون فنی_تخصصی صدور پروانه های بهداشتی و واحد های تولیدی غذایی و بهداشتی

جلسه‌ای با هدف بررسی صدور پروانه ساخت، صدور پروانه مسئول فنی و ابطال پروانه ساخت، بررسی نقشه و اتخاذ تصمیم در مورد آن‌ها با حضور دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک برگزار شد.

ادامه مطلب
توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد:

جلسه آموزش ضوابط و مقررات مربوط به امور داروخانه ها با مسئولین فنی

جلسه آموزش ضوابط و مقررات مربوط به داروخانه ها با مسئولین فنی با حضور رئیس امور داروخانه ها دکتر بابایی،جمعی از مسئولین فنی داروخانه ها و کارشناسان دارویی معاونت در سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو برگزار گردید.

ادامه مطلب

بازرسی از واحد تولید مواد غذایی(پاپ کورن در شهرستان مامونیه) و پتروشیمی مامونیه و نمونه برداری از محصولات در اولین روز کشیک نوروزی

بازرسی از واحد تولید مواد غذایی(پاپ کورن در شهرستان مامونیه) و پتروشیمی مامونیه و نمونه برداری از محصولات در اولین روز کشیک نوروزی توسط کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو اراک

ادامه مطلب
در راستای تغذیه سالم صورت گرفت؛

حضور کارشناس مسئول نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو اراک در برنامه تلویزیونی" سیب سلامت"

کارشناس مسئول غذایی اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو اراک در گفتگوی زنده تلویزیونی شبکه استانی در برنامه " سیب سلامت"در خصوص تغذیه سالم در دوران بارداری با با موضوع کنترل وزن قبل از تغذیه،مراقبت های تغذیه ای در دوران بارداری پرداختند.

ادامه مطلب
روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک خبر داد؛

بازدید دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک از کارخانجات سوسیس و کالباس اراک

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به همراه جمعی از کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی این معاونت از کارخانه تولید فراورده های گوشتی اراک واقع در شهرک های صنعتی به صورت سرزده بازدید کردند.

ادامه مطلب
توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد؛

برگزاری کارگاه آموزشی کمبود ویتامین های ای و آهن، برچسب اصالت کالا ، نشانگر های رنگی تغذیه ای در مدارس شهر اراک

کارگاه آموزشی کمبود ویتامین های ای و آهن، برچسب اصالت کالا ، نشانگر های رنگی تغذیه ای توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو اراک در هنرستان دخترانه حاج تقوی نژاد اراک برگزار گردید.

ادامه مطلب
توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد:

دومین جلسه هماهنگی ستاد نوروزی در حوزه معاونت غذا و دارو

دومین جلسه برنامه ریزی و هماهنگی ستاد نوروزی معاونت غذا و دارو با حضور دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو و مدیران در سالن اجتماعات دکتر دلاور معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد.

ادامه مطلب
توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد:

برگزاری کارگاه دو روزه آشنایی با اشکال دارویی و اصول صحیح نسخه نویسی ویژه ی دانشجویان پزشکی

در این کارگاه اشکال دارویی ،اصول صحیح نسخه نویسی تداخلات دارویی ،داروهای شخصی و پایش درمان،خطاهای دارویی و معرفی کمیته تجویز و مصرف منطقی دارو آموزش داده شد.

ادامه مطلب
در معاونت غذا و دارو اراک صورت گرفت؛

تعامل سازنده ،اساس پیشرفت در موضوعات علمی و فرهنگی دانشگاه است

رئیس دفتر نهاد مقام معظم رهبری و اعضاء هیئت علمی علوم پایه گروه معارف دانشگاه علوم پزشکی با دکتر علیمرادیان معاون جدید معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی دیدار و گفتگو نمودند.

ادامه مطلب