اخبار اصلی - آرشیو

در راستای ویژه برنامه های روز جهانی غذا صورت گرفت؛

حضور معاون غذا و دارو اراک در گفتگوی ویژه خبری شبکه آفتاب استان مرکزی

معاون غذا و دارو اراک در گفتگوی ویژه خبری شبکه آفتاب استان مرکزی به موضوع امنیت غذایی ویژه برنامه های گرامیداشت روز جهانی غذا پرداختند.

ادامه مطلب
توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد:

تجلیل از فعالان صنعت غذایی استان مرکزی به مناسبت روز جهانی غذا

همزمان با گرامیداشت روز جهانی غذا با محوریت شعار (غذا ، صنعت، سلامت) تحت عنوان شعار امسال "رفتارما آینده ما را می سازد،تلاش برای دنیای بدون گرسنه تا سال ۲۰۳۰و شعار ملی هفته جهانی غذا تغییر و اصلاح الگوی تغذیه برای حفظ و ارتقای سلامت برگزار شد.

ادامه مطلب
درمصلای بیت المقدس اراک صورت گرفت؛

برپایی غرفه اطلاع رسانی و توزیع تغذیه سالم در مصلای بیت المقدس اراک به مناسبت روز جهانی غذا

معاونت غذا و دارو اراک به مناسبت روز جهانی غذا همزمان با اقامه نمازجمعه اقدام به برپایی غرفه اطلاع رسانی نشانگرهای رنگی تغذیه ای و نشان ایمنی سلامت ،برچسب رهگیری و کنترل اصالت و توزیع تغذیه سالم در بین نمازگزان اقامه نماز جمعه کرد.

ادامه مطلب
در راستای برنامه های روز جهانی غذا صورت گرفت؛

حضور معاون غذا و دارو اراک در برنامه تلویزیونی" خانه آفتابی" شبکه آفتاب استان مرکزی

معاون غذا و دارو اراک در گفتگوی زنده تلویزیونی شبکه استانی در برنامه " خانه آفتابی" به معرفی ویژه برنامه های سراسری روز جهانی غذا پرداختند.

ادامه مطلب
توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد:

نواخته شدن زنگ سلامت به مناسبت روز جهانی غذا در اراک

نواخته شدن زنگ سلامت با حضور معاون و مدیران معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و جمعی ازمسئولین اداره کل آموزش و پرورش در دبیرستان دخترانه حاج توکلی در اراک برگزار شد.

ادامه مطلب
به مناسبت روز جهانی غذا صورت گرفت؛

برگزاری صبحانه سلامت در معاونت غذا و دارو اراک

دکتر مصطفی دلاور به مناسبت روز جهانی غذا در جمع مدیران و معاونین گفت: شعار امسال روز جهانی غذا "رفتار ما آینده ما را می سازد، تلاش برای دنیای بدون گرسنه تا سال ۲۰۳۰" عنوان محور جهانی و موضوع تغییر و اصلاح الگوی تغذیه برای حفظ و ارتقاء سلامت به عنوان محور ملی است.

ادامه مطلب
توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد:

برگزاری چهارمین جلسه ستاد توزیع داروی استان مرکزی در سال جاری

ستاد توزیع داروی استان با هدف بررسی آخرین وضعیت دارویی مراکز تابعه، شرکتهای توزیع دارو و دستورالعمل های جدید در خصوص تهیه دارو و جذب سهمیه های استانی تشکیل شد.

ادامه مطلب
در معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد؛

۲۰۰۵ پروانه غذایی بهداشتی در استان مرکزی صادر شد

معاون غذا و دارو به مناسبت روز جهانی غذا در جمع اصحاب رسانه اراک گفت: ۲ هزار و پنج پروانه ساخت محصولات غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی در نیمه نخست امسال در استان مرکزی صادر شده است.

ادامه مطلب
توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد؛

اولین جلسه هماهنگی ویژه برنامه های روز جهانی غذا

این جلسه در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر سلسله برنامه هایی به مناسبت روزجهانی غذا با حضور مدیر و کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی ،آرایشی بهداشتی و روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزارشد.

ادامه مطلب
توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی سم شناسی مواد غذایی

این دوره آموزشی جهت آشنایی پرسنل آزمایشگاه کنترل مواد دارو و غذا و اداره نظارت بر مواد غذایی با فرآیند تولید سموم در پروسه فرآوری مواد غذایی در سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد.

ادامه مطلب
روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک بیان کرد؛

توضیحات روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک به بیانات جناب آقای دکتر علی اکبر کریمی نماینده محترم شهرستان اراک در مجلس شورای اسلامی

روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک با توجه بیانات جناب آقای دکتر علی اکبر کریمی نماینده محترم شهرستان اراک خنداب و دلیجان درصحن علنی مجلس شورای اسلامی در خصوص کمبود های دارویی در سطح استان مرکزی توضیحاتی را بیان نمودند.

ادامه مطلب

ضابطه فروش اینترنتی فرآورده های سلامت غیر دارویی در داروخانه

باسلام احتراما پیرو نامه شماره ۵۸۷۶۲/۶۶۵ مدیر کل امور دارو و مواد تحت کنترل مورخ ۳۱/۰۶/۹۷، به پیوست یک نسخه " ضابطه فروش اینترنتی فرآورده های سلامت غیر دارویی در داروخانه " جهت اطلاع و اقدام ارسال می گردد. این ضابطه در ۷ ماه و ۳ تبصره که به تصویب معاون محترم وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو رسیده است، ابلاغ می گردد و از تاریخ ابلاغ لازم الاجرا بوده کلیه ضوابط، دستورالعمل ها و بخشنامه های قبلی از درجه اعتبار ساقط می باشد. داروخانه های واجد شرایط در صورت تمایل درخواست و مدراک لازم طبق دستورالعمل پیوست را ارایه تا پس از بررسی مجوز صادر لازم شود و قبل از دریافت مجوز حق فروش اینترنتی ندارند.

ادامه مطلب