اخبار اصلی - آرشیو

به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ماست

روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک با صدور اطلاعیه‌ای فرارسیدن هفته دفاع مقدس را که حماسه بی بدیل ملت غیور ایران اسلامی و بسیجیان دریادل و آزاده است را گرامی داشت.

ادامه مطلب
توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد:

آموزش رابطین بهداشتی مراکز جامع سلامت شهر اراک

این کارگاه آموزشی با محوریت آشنایی رابطین بهداشتی با ویژگیهای فرآورده های آرایشی بهداشتی مجازوغیرمجازو برچسب رهگیری،ردیابی و کنترل اصالت کالاهای سلامت محور برگزارشد.

ادامه مطلب
معاون غذا و داروی اراک هشدار داد:

با هرگونه توقف فروش اقلام دارویی و غذایی برای افزایش قیمت برخورد میشود

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اراک اعلام کرد: شرکت های پخش دارو، تجهیزات پزشکی و داروخانه ها حق عدم عرضه را ندارند/ با متخلفان به شدت برخورد می‌شود..

ادامه مطلب
روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک اعلام کرد؛

نوشیدنی های داغ در لیوان های یکبارمصرف شفاف استفاده نکنید

در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام ، کم نیستند عزادارانی که نوشیدنی های گرم مثل چای، شیر و شیرکاکائوی داغ را به عنوان نذری انتخاب می کنند، استفاده از لیوان‌های یکبارمصرف شفاف برای نوشیدنی‌های گرم در درازمدت سرطان‌زاست و مردم به هیچ وجه نباید نوشیدنی‌های داغ در آنها بنوشند.

ادامه مطلب
توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد:

جلسه تاٌمین و خرید متمرکز داروهای پر مصرف بیمارستانهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی

در راستای اجرای طرح خرید متمرکز دارو در استان مرکزی، جلسه تامین و خرید با حضور معاون و مدیران دارویی معاونت غذا و دارو ،مدیر امور مالی دانشگاه ،مدیران شرکت های پخش دارویی در سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو برگزار شد.

ادامه مطلب
توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد؛

سومین جلسه تاٌمین و خرید متمرکز تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی

در راستای اجرای طرح خرید متمرکز تجهیزات پزشکی مصرفی در استان مرکزی، سومین جلسه تامین و خرید با حضور معاون غذا و دارو ،مدیران تجهیزات پزشکی و کارشناسان فنی بیمارستانهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی به همت اداره تجهیزات پزشکی معاونت غذا و دارو برگزار شد.

ادامه مطلب
توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد:

برگزاری کارگاه دو روزه آشنایی با اشکال دارویی و اصول صحیح نسخه نویسی ویژه ی دانشجویان پزشکی

در این کارگاه اشکال دارویی ،اصول صحیح نسخه نویسی تداخلات دارویی ،داروهای شخصی و پایش درمان،خطاهای دارویی و معرفی کمیته تجویز و مصرف منطقی دارو آموزش داده شد.

ادامه مطلب

سلام بر حماسه سازان ۱۷ شهریور، بزرگ مردانی که عاشقانه شربت شهادت نوشیدند

سلام بر حماسه‏‌سازان ۱۷ شهریور، بزرگ‌‏مردانی که عاشقانه شربت شهادت نوشیدند و مشتاقانه به دیدار پروردگارشان شتافتند و میدان ژاله را میدان تحقق رشادت پیش‌قراولان فجرآفرین ساختند.

ادامه مطلب
توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد؛

برگزاری جلسه تاٌمین متمرکز تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی

در راستای اجرای طرح خرید متمرکز تجهیزات پزشکی مصرفی در استان مرکزی، جلسه هماهنگی با حضور معاون غذا و دارو ،مدیران تجهیزات پزشکی و کارشناسان فنی بیمارستانهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی به همت اداره تجهیزات پزشکی معاونت غذا و دارو برگزار شد.

ادامه مطلب
اطلاعیه

دستور جمع آوری شربت کامی وی

با سلام احتراما به اطلاع میرساند شربت کامی وی (camiway) با ادهای درمان متعدد شرکت دارویی کسری سرشت پارس وابسته به گلچکان خراسان هیچ گونه مجوزی اعم از تولید ،واردات ،توزیع و عرضه از این اداره کل ندارد.

ادامه مطلب
توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد؛

برگزاری جلسه هماهنگی اجرای طرح خرید متمرکز تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی

در راستای اجرای طرح خرید متمرکز تجهیزات پزشکی مصرفی در استان مرکزی، جلسه هماهنگی با حضور معاون غذا و دارو ،رئیس و کارشناسان تجهیزات پزشکی و مدیران مالی و حقوقی دانشگاه به همت اداره تجهیزات پزشکی معاونت غذا و دارو برگزار شد.

ادامه مطلب
روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک؛

میلاد باسعادت هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام موسی کاظم (ع) گرامی باد

روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک: میلاد باسعادت هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام موسی کاظم (ع) را به تمامی مسلمانان به ویژه همکاران غذا و دارو کشور تبریک و تهنیت می گوییم.

ادامه مطلب
برگزاری سومین جلسه ستاد توزیع داروی استان مرکزی در سال جاری

برگزاری سومین جلسه ستاد توزیع داروی استان مرکزی در سال جاری

ستاد توزیع داروی استان با هدف بررسی آخرین وضعیت دارویی مراکز تابعه، شرکتهای توزیع دارو و دستورالعمل های جدید در خصوص تهیه دارو و جذب سهمیه های استانی تشکیل شد.

ادامه مطلب