اخبار اصلی - آرشیو

به همت معاونت غذا و دارو اراک انجام شد؛

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات حوزه سلامت سازمان غذا و دارو با حضور مهندس عباسی رئیس اداره حقوقی سلامت سازمان غذا و دارو

کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین، مقررات و آئین نامه های اجرای با حضور مهندس عباسی رئیس اداره حقوقی سلامت سازمان غذا و دارو و مدیران و کارشناسان معاونت در محل معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد.

ادامه مطلب
به همت معاونت غذا و دارو اراک صورت گرفت؛

نظارت و بازرسی معاون غذا و دارو به همراه خبرنگار صدا و سیما از عطاری های استان مرکزی

این بازدید در راستای حصول اطمینان از ارائه بهنگام و مناسب ازعرضه کنندگان داروهای گیاهی و عطاری ها در سطح با حضور دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو ،کارشناسان دارویی معاونت و تیم خبری صدا وسیما استان مرکزی انجام شد.

ادامه مطلب
معاون غذا و دارو اراک؛

بیش از ۱۵۰ قلم کالای سلامت‌محور قاچاق و تقلبی کشف شد

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ قلم به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کالاهای سلامت‌محور قاچاق و تقلبی در استان مرکزی کشف شد گفت: ۱۷ عطاری به مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی در استان مرکزی معرفی شدند.

ادامه مطلب
معاون غذا و دارو اراک خبر داد:

برداشتن گام های بلند در مبارزه با قاچاق کالا های سلامت

دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک گفت:در ۴ ماه نخست سال ۹۸ بیش از ۱۰ میلیارد ریال کالاهای سلامت ‌محور قاچاق کشف شده به ‌همین سبب رسالت اصلی دانشگاه علوم پزشکی در برداشتن گام های بلند و جدی در بحث مبارزه با قاچاق سلامت مردم است.

ادامه مطلب

سازگاری داروها در محلول های داخل وریدی

به همت واحد اطلاع رسانی داروها و سموم و روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی مجله ای در خصوص سازگاری داروها در محلول های داخل وریدی جهت مراکز آموزشی و درمانی تهیه و توزیع گردید.

ادامه مطلب
توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد.

برگزاری جلسه کمیته تحقیقات و پژوهش در حوزه غذا و دارو

جلسه کمیته تحقیقات و پژوهش حوزه غذا و دارو در سال جاری به ریاست دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو و با حضور کارشناسان غذایی،آزمایشگاهی و دارویی در سالن اجتماعات دکتر دلاور معاونت غذا و دارو اراک تشکیل شد.

ادامه مطلب
در حکمی صورت گرفت؛

انتصاب سرپرست اداره نظارت بر مواد غذایی و آرایشی بهداشتی معاونت غذا و دارو اراک

طی حکمی از سوی دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، «دکتر رضا تاجیک به عنوان سرپرست اداره نظارت بر مواد غذایی و آرایشی» منصوب شد.

ادامه مطلب

بازدید معاون غذا و دارو و مدیر دارویی اراک از کارخانه داروسازی اکسیر

دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو و مدیر دارویی این معاونت طی بازدیدی از کارخانه داروسازی اکسیر شهرستان بروجرد از نزدیک در جریان فعالیت‌ها، امکانات، پیشرفت‌ها و مشکلات این واحد تولیدی قرار گرفتند.

ادامه مطلب