اخبار اصلی - آرشیو

معاون امور دارویی معاونت غذا و دارو اراک بیان کرد؛

تشریح برنامه های هفته پیشگیری از مسمومیت ها در معاونت غذا و دارو

معاون امور دارویی معاونت غذا و دارو برنامه های هفته پیشگیری از مسمومیت ها با شعار «با افزایش آگاهی، مانع مسمومیت دارویی شویم» در معاونت غذا و دارو اعلام کرد.

ادامه مطلب
در پیامی صورت گرفت؛

پیام تقدیر و تشکر معاون غذا و دارو اراک از همکاران و عوامل اجرایی برگزاری گرامیداشت روز جهانی غذا

دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو در پیامی از زحمات کلیه همکاران و عوامل اجرایی برگزاری برنامه های گرامیداشت روز جهانی غذا در استان مرکزی تقدیر و تشکر کرد.

ادامه مطلب
توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد؛

اولین کمیته کارشناسی ارزیابی مخاطرات مراکز آلاینده در خصوص استقرار واحد های تولیدی مواد غذایی و بهداشتی

اولین جلسه کمیته کارشناسی ارزیابی مخاطرات مراکز آلاینده در خصوص استقرار واحد های تولیدی مواد غذایی و بهداشتی با حضور دکتر علیمرایدان معاون غذا و دارو در دفتر این معاونت برگزار شد.

ادامه مطلب
نظارت بر انهدام کالاهای سلامت محور قاچاق در اراک صورت گرفت؛

نظارت بر امحاء ۱۴ تن کالای قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در اراک

کارشناس اداره نظارت بر مواد غذایی و آرایشی بهداشتی معاونت غذا و دارو اراک: نظارت بر ۱۴ تن کالاهای مواد غذایی و لوازم آرایشی بهداشتی و مکمل قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در سال جاری با حضور جمعی از مسئولان مربوطه در اراک امحا و از چرخه مصرف خارج شد.

ادامه مطلب
دل نوشته روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک؛

اربعین اوج رفتن است، قله رسیدن است

اربعین، هر سال فریاد می‌زند آنها که نرفته‌اند برخیزند... اربعین وقتی می‌آید، می‌خواهد جامانده‌ها را با خود ببرد... آنهایی هم که امسال می‌خواهند بروند باز خدا به داد دل‌شان برسد؛ اما امان از آنهایی که اربعین َکربلا را دیده‌اند، رفته‌اند، رسیده‌اند و امسال...

ادامه مطلب
درمصلای بیت المقدس اراک صورت گرفت؛

برپایی غرفه اطلاع رسانی و توزیع تغذیه سالم در مصلای بیت المقدس اراک به مناسبت روز جهانی غذا

معاونت غذا و دارو اراک به مناسبت روز جهانی غذا همزمان با اقامه نمازجمعه اقدام به برپایی غرفه اطلاع رسانی نشانگرهای رنگی تغذیه ای و نشان ایمنی سلامت ،برچسب رهگیری و کنترل اصالت و توزیع تغذیه سالم در بین نمازگزان اقامه نماز جمعه با حضور معاون غذا و دارو کرد.

ادامه مطلب
توسط معاونت غذا و دارو اراک؛

برپایی غرفه ویژه برنامه سراسری روز جهانی در دانشکده های بهداشت و توانبخشی توسط معاونت غذا و دارو اراک

غرفه روز جهانی غذا در دانشکده های بهداشت و توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی توسط معاونت غذا و دارو اراک برپا گردید.

ادامه مطلب
درهفته جهانی غذا صورت گرفت؛

برگزاری صبحانه سلامت در معاونت غذا و دارو اراک

در این برنامه، دکتر عباس علیمرادیان به مناسبت روز جهانی غذا در جمع مدیران و معاونین گفت: شعار امسال روز جهانی غذا "رفتار ما آینده ما را می سازد، رژیم غذایی سالم برای دنیای بدون گرسنه"به عنوان محور جهانی و موضوع "تغییر و اصلاح الگوی تغذیه برای حفظ و ارتقاء سلامت" به عنوان محور ملی است.

ادامه مطلب
توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد؛

تجلیل ازفعالان صنعت غذایی استان مرکزی به مناسبت روز جهانی غذا گالری

همزمان با گرامیداشت روز جهانی غذا تحت عنوان شعار امسال "رفتارما آینده ما را می سازد،رژیم غذایی سالم برای دنیای بدون گرسنگی "شعار ملی هفته جهانی غذا تغییر و اصلاح الگوی تغذیه برای حفظ و ارتقای سلامت با حضور رئیس دانشگاه و معاون غذا و دارو برگزار شد.

ادامه مطلب
توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد؛

نواخته شدن زنگ سلامت به مناسبت روز جهانی غذا در اراک گالری

نواخته شدن زنگ سلامت با حضور دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو، دکتر تاجیک مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی و کارشناسان غذایی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و جمعی ازمسئولین اداره کل آموزش و پرورش در دبیرستان دخترانه نمونه اطهر در اراک برگزار شد.

ادامه مطلب
در هفته جهانی غذا در اراک صورت گرفت؛

بازدید مشترک و آموزش چهره به چهره از مراکز عرضه محصولات غذایی و آرایشی-بهداشتی اراک

به مناسبت اولین روز ویژه برنامه های گرامیداشت هفته جهانی غذا بازدید مشترک و آموزش چهره به چهره از مراکز عرضه محصولات غذایی و آرایشی-بهداشتی اراک از سوی معاونت غذا ودارو دانشگاه علوم پزشکی اراک انجام شد.

ادامه مطلب
در اولین روز از هفته جهانی غذا صورت گرفت؛

دوره آموزشی تغذیه برای بیماران دیابتی و همچنین کنترل وزن در بیماران هموفیلی در معاونت غذا و دارو اراک

به مناسبت اولین روز ویژه برنامه های گرامیداشت هفته ملی غذا ، دوره آموزشی تغذیه برای بیماران دیابتی و همچنین کنترل وزن در بیماران هموفیلی در سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو برگزار گردید.

ادامه مطلب
توسط معاونت غذا و دارو اراک انجام شد؛

نصب بنر های گرامیداشت هفته جهانی غذا در میادین و معابر سطح شهر اراک گالری

روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک اعلام کرد: اطلاع رسانی عمومی در استان مرکزی با هدف آشنایی همشهریان در خصوص هفته جهانی غذا در میادین و معابر سطح شهر اراک نصب گردید

ادامه مطلب
در معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد؛

تقدیر و تجلیل از پرسنل معاونت غذا و دارو در اجراء و راه اندازی اتوماسیون اداری برای مراکز تابعه و داروخانه هلال احمر

از پرسنل معاونت غذا و دارو که در اجراء و راه اندازی اتوماسیون اداری برای مراکز تابعه و داروخانه هلال احمر اقدام نمودند تقدیر بعمل آمد.

ادامه مطلب