اخبار اصلی - آرشیو

با پیگیری معاونت غذا و دارو اراک صورت گرفت؛

ارائه خدمات مرکز اطلاع ‌رسانی داروها و سموم DPIC معاونت غذا و دارو با شماره تلفن همراه در ساعات عصر

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: مرکز اطلاع ‌رسانی داروها و سموم DPIC این معاونت پاسخگوی سؤالات دارویی که در زمینه کمبودهای دارویی، نحوه مصرف داروها و مسمومیت‌ها از ساعت ۸ الی ۱۵ با شماره ۱۹۰پاسخگو بوده است از ساعت ۱۵: الی ۲۰ نیز با شماره تلفن ۰۹۱۸۸۹۳۹۳۹۵ راه اندازی شد.

ادامه مطلب
مصادیقی برای خوش‌روزی بودن؛

چه کارهایی روزی را زیاد می‌کند؟

عده‌ای باآگاهی و توانایی موانع جلب روزی را کنار زده و عده‌ای دیگر با انجام کارهایی موانعی را برای رسیدن روزی ایجاد می‌کنند. درست است که روزی را خدا داده و بافراهم کردن زمینه و امکاناتی آن را تقسیم می‌کند اما این ما بندگان هستیم که با تدبیر و انتخاب خود مسیر را انتخاب می‌کنیم.

ادامه مطلب
واقعاً چه اتفاقی برای بدنتان می‌افتد وقتی دهیدراته می‌شود

کم‌آبی در تابستان با بدنتان چه می‌کند؟

علاوه بر همه‌ی توصیه‌هایی که در مورد سبک زندگی سالم وجود دارد، هیدراته ماندن بدن یکی از اصول اساسی است که بارها و بارها تکرار شده است؛ اما شاید این سؤال برایتان پیش آمده باشد که واقعاً این همه اصرار برای این موضوع به چه دلیل است؟

ادامه مطلب
به صورت ویدیو کنفرانس انجام شد؛

وبینار دومین جلسه ستاد توزیع داروی استان مرکزی در سال جاری با حضور معاون غذا و دارو

دومین جلسه ستاد توزیع داروی استان با هدف بررسی آخرین وضعیت بدهی های دارویی مراکز تابعه به شرکتهای توزیع دارو و دستورالعمل های جدید در جهت ارتقاء توزیع دارو در استان با حضور دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو و مدیر دارویی معاونت از طریق ویدیو کنفرانس برگزار گردید.

ادامه مطلب
روابط‌عمومی معاونت غذا و دارو اراک خبر داد؛

بازدید معاون غذا و دارو اراک از شرکت داروسازی باریج اسانس و گلکاران دلیجان

دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو به همراه کارشناسان مسئول اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت از خط تولید و بخش‌های مختلف شرکت داروسازی باریج اسانس و گلکاران شهرستان دلیجان بازدید کردند.

ادامه مطلب
چگونه مهارت‌های اجتماعی، عاطفی، حرکتی و ذهنی را در فرزندانمان تقویت کنیم؟

۱۴ راه تحریک سلامت مغزی در کودکان

آیا می‌دانید چگونه می‌توانید ظرفیت مغز فرزندتان را بهبود ببخشید؟ مغز ۲۴ ساعت شبانه‌روز کار می‌کند و برای پیشرفت به تحریک نیاز دارد. در این مطلب در مورد آن بیشتر می‌خوانیم.

ادامه مطلب
چه عواملی باعث ایجاد سیاهی زیر چشم می‌شوند

حلقه‌های تیره زیر چشم؛ علل، پیشگیری و درمان

افراد اغلب فکر می‌کنند که حلقه‌های تیره‌ی دور یا زیر چشم ناشی از خستگی و کمبود خواب است. اگرچه این‌ها می‌توانند یکی از دلایل آن باشند، اما دلایل دیگری نیز برای تیرگی زیر چشم‌ها وجود دارد، مانند آلرژی یا روند پیری طبیعی.

ادامه مطلب
روابط‌عمومی معاونت غذا و دارو اراک خبر داد؛

بازدید معاون غذا و دارو اراک از شرکت عطر و طعم ماگنولیا و لاله اکباتان شهرستان ساوه

دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو به همراه دکتر تاجیک مدیر اداره نظارت، دکتر عبداللهی مدیر آزمایشگاه کنترل و کارشناسان مسئول اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت از شرکت عطر و طعم ماگنولیا و لاله اکباتان در شهرک صنعتی شهرستان ساوه بازدید کردند.

ادامه مطلب
نقش نظم در زندگی بنیان گذار انقلاب

۲۴ ساعت زندگی در کنار امام خمینی (ره)

دانیال معمار، کارشناس ارشد ارتباطات و روزنامه‌نگار روایاتی جالب و شاید عجیب از اهمیت بسیار زیاد حضرت امام خمینی به نظم در صفحه توئیترش نوشت که در ادامه میخوانیم.

ادامه مطلب
علائمی که به شما می‌گویند کلیه‌هایتان دچار مشکل یا بیماری شده‌اند

۱۴ علامت وجود مشکلات کلیوی

بیماری کلیوی یکی از بیماری‌های خاموش است که در صورت عدم درمان ممکن است منجر به ناتوانی طولانی‌مدت یا حتی مرگ شود.

ادامه مطلب
در پیامی صورت گرفت؛

​قیام ۱۵ خرداد و نهضت امام خمینی (ره) سرمشقی برای تمام آزادی خواهان جهان است

دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو گفت:نهضتی که امام خمینی (ره) پایه گذاری کردند تا امروز ادامه یافته است و آزادی خواهان جهان در کشورهای مختلف دنیا این نهضت و جریان را امتداد می بخشند.

ادامه مطلب