اخبار اصلی - آرشیو

توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد.

برگزاری اولین جلسه کمیسیون فنی_تخصصی صدور پروانه های بهداشتی و واحد های تولیدی غذایی و بهداشتی

اولین جلسه‌ای با هدف بررسی صدور پروانه ساخت، صدور پروانه مسئول فنی و ابطال پروانه ساخت، بررسی نقشه و اتخاذ تصمیم در مورد آن‌ها با حضور دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک در سال جاری برگزار شد.

ادامه مطلب
در اراک صورت گرفت؛

آئین کلنگ زنی فاز سوم بیمارستان حضرت آیت ا... خوانساری و افتتاح بخش تشخیص زود هنگام سرطان

مراسم آئین کلنگ زنی فاز سوم بیمارستان حضرت آیت ا... خوانساری و افتتاح بخش تشخیص زود هنگام سرطان با حضور نماینده ولی فقیه در استان، رئیس کل دادگستری ،سرپرست و معاونین دانشگاه علوم پزشکی ، رییس مجمع خیرین بیمارستان آیت الله خوانساری و جمعی از مسئولین استانی و خیرین حوزه سلامت برگزار شد.

ادامه مطلب
توسط معاونت غذا و دارو اراک انجام شد.

معرفی تعدادی داروخانه خصوصی و عطاری به مراجع قضایی در اراک

معاون غذا و دارو اراک اعلام کرد:طی بازرسی های صورت گرفته از تعدادی داروخانه های خصوصی وعطاری ها بازرسین معاونت غذا و دارو موفق به کشف مقداری داروهای تاریخ گذشته وغیر مجازشدند.

ادامه مطلب
در استان مرکزی برگزار شد؛

اولین کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان مرکزی در سال ۹۸

در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان مرکزی موضاعات پیشنهادی معاونت غذا و دارواراک در خصوص میزان سبوس در نان ها و ساماندهی عطاری ها استان مطرح شد و تصمیماتی اتخاذ گردید.

ادامه مطلب
معاونت غذا و دارو اراک؛

برگزاری جشن اعیاد شعبانیه در معاونت غذا و دارو اراک

جشن اعیاد شعبانیه و آئین بازنشتگی خانم دادش زاده همکار ارجمند اداره دارو معاونت با حضور دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو و دکتر دلاور در سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو برگزار شد.

ادامه مطلب
در معاونت غذا و دارو اراک صورت گرفت:

تجلیل از همکار جانباز معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اراک

مصادف با سالروز میلاد با سعادت قمر بنی هاشم حضرت ابالفضل العباس(ع)، از همکار جانباز معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اراک، با اهدای لوح تجلیل شد.

ادامه مطلب
به مناسبت روز پاسدار صورت گرفت؛

تقدیر از پاسداران مجتمع درمانی تخصصی و فوق تخصصی ثارالله توسط معاون غذا و دارو اراک

درسالروز ولادت با سعادت پاسدار شهید اسلام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) امروز از پاسداران مجتمع درمانی تخصصی ثارالله اراک توسط معاون و مدیر دارویی معاونت غذا و دارو تقدیر شد.

ادامه مطلب
معاون امور دارویی معاونت غذا ودارو اراک؛

تاثیر مستقیم افزایش سطح سواد سلامت برجلوگیری از تحمیل هزینه‌ها به نظام دارویی کشور

معاون اموردارویی معاونت غذا و دارو اراک بر ضرورت افزایش سطح سواد سلامت مردم تاکید کرد و افزود: در شرایطی که هر روزه شاهد افزایش بار بیماری‌های غیرواگیر در کشور هستیم افزایش سطح سواد سلامت مردم تاثیر بسزایی در پیشگیری از بیماری‌ها و جلوگیری از تحمیل هزینه‌ها به نظام سلامت و دارویی کشور خواهد شد.

ادامه مطلب
معاون غذا و دارو اراک اعلام کرد؛

تشریح آخرین اقدامات معاونت غذا و دارو اراک در طی نوروز ۹۸

از ابتدای اجرای طرح ستاد نوروزی در ۲۵ اسفند ۹۷ تا ۱۶ فروردین ماه از مراکز دارویی (خصوصی و دولتی) بازدید وبازرسی به عمل آمده و جمعا ۱۷۰مورد بازدید از داروخانه ها صورت گرفته که ۱۲۰مورد از داروخانه های خصوصی و شبانه روزی و۵۰ مورد از داروخانه های دولتی بوده است و در هیچ یک از مراکز دارویی مشکل دارویی مشاهده نگردید.

ادامه مطلب
توسط معاونت غذا و دارو اراک انجام شد؛

اقدامات معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی طی چهار روزه سوم بهار ۹۸

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در راستای اجرای طرح ستاد نوروزی در چهار روزه سوم فروردین ماه ۱۳۹۸ جمعا ۳۲ مورد بازدید از داروخانه ها صورت گرفته که ۲۴ مورد از داروخانه های خصوصی و شبانه روزی و ۸ مورد از داروخانه های دولتی بوده است و در هیچ یک از مراکز دارویی مشکل دارویی مشاهده نگردید.

ادامه مطلب
توسط آزمایشگاه کنترل مواد غذایی معاونت غذا و دارو اراک انجام شد؛

انهدام ۵۳ مورد نمونه های قاچاق مواد غذایی و آرایشی در ایام نوروز ۹۸

۵۳ مورد نمونه های قاچاق مواد غذایی و آرایشی کشف شده توسط بازرسین در آزمایشگاه کنترل مواد غذایی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان امحاء شد.

ادامه مطلب