اخبار اصلی - آرشیو

در پیامی صورت گرفت؛

پزشکان شوق و امید را برای بیماران به ارمغان می آورند

معاون غذا و دارو اراک به مناسبت گرامیداشت روز پزشک گفت: پزشکان ضامن سلامت جامعه ، امنیـت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند.

ادامه مطلب

رد پای سودجویان در ایجاد عطاری‌های غیرمجاز

معاون غذا و دارو اراک با بیان اینکه برخی افراد سودجو به بهانه درآمدزایی به این شغل روی آورده و با فروش داروهای شیمیایی و غیرقانونی این حرفه را بدنام کرده‌اند، گفت: کثرت تقلب در این کسب‌ و کار موجب شده تا دیگر مردم نتوانند به عطاری‌ها و داروهای گیاهی اعتماد کنند.

ادامه مطلب

فروش مکمل های دارویی در پلتفرم های فروش آنلاین دیجی کالا و اسنپ دارو

معاون غذا و دارو اراک در نامه ای خطاب به رئیس سازمان غذا و دارو بیان کرد: در خصوص پلتفرم های فروش آنلاین همانند دیجی کالا و اسنپ دارو و عدم وجود نظارت کافی بر شرایط نگهداری و حمل و نقل این کالاها از جمله دما رطوبت نور و غیره و نامشخص بودن تاریخ انقضا در زمان خرید توسط مصرف کننده، سلامت عمومی جامعه مورد تهدید قرار میگیرد.

ادامه مطلب

نشست تخصصی و بررسی استقرار شرکت‌ هلدینگ دارویی تیپیکپو در استان مرکزی گالری

در جلسه ای با حضور دکتر نکویی نیا مدیرعامل شرکت تیپیکو ، دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو به همراه دکتر ناظری مدیر اداره دارو معاونت به منظور رایزنی برای استقرار شرکت های دارویی در استان مرکزی در محل شرکت تیپیکو در تهران برگزار شد.

ادامه مطلب

میز ارتباط مردمی و دیدار چهره به چهره با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی اراک در محل مصلی بیت المقدس اراک گالری

حضور مسئولین دانگاه علوم پزشکی در میز ارتباط مردمی و دیدار چهره به چهره با مردم در مصلی بیت المقدس دکتر امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو دکتر علی علیمحمدی معاون بهداشتی عبدالصمد صمدی رییس مرکز اجتماعی سلامت دکتر آرش ایزدپناه مدیر نظارت بر درمان شهریار حسینی رییس مرکز بهداشت شهرستان اراک

ادامه مطلب

بررسی ۲۱ پرونده در دهمین کمیسیون فنی_تخصصی صدور پروانه های بهداشتی و واحد های تولیدی غذایی و بهداشتی

جلسه‌ای با هدف بررسی صدور پروانه ساخت، صدور پروانه مسئول فنی و ابطال پروانه ساخت، بررسی نقشه و اتخاذ تصمیم در مورد آن‌ها با حضور معاون غذا و دارو و دیگر اعضاء در دفتر معاونت غذا و دارو برگزار شد.

ادامه مطلب