اخبار اصلی - آرشیو

توسط معاونت غذا و دارو اراک صورت گرفت؛

نشست هم اندیشی معاونت غذا و دارو با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی

جلسه ای در راستای مبارزه با عرضه داروهای مخدر در شهرستان اراک با حضور معاون غذا و دارو، کارشناسان اداره طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو و کارشناسان پلیس مواد مخدر استان در دفتر این معاونت برگزار شد.

ادامه مطلب

اخطار و تذکر جدی به یک شرکت پخش توزیع شیر خشک های رژیمی

معاون غذا و دارو اراک در نامه ای به مدیر کل فررآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو خواستار پیگیری ویژه در خصوص یکی از شرکت های توزیعی شیر خشک های رژیمی شعبه قم به دلیل نقدی فروشی، عدم ویزیت مناسب همه ی داروخانه ها، ناهماهنگی در توزیع به موقع شیر خشک ،بنابر گزارشات واصله از داروخانه های خصوصی گردید.

ادامه مطلب

نشست امور پژوهشی مشترک مابین معاونت غذا و دارو و معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه

در جلسه ای که در معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد مسئولین غذا و دارو و اعضا کمیته تحقیقات و فناوری به بررسی و ایجاد راه های جدید برای انجام همکاری های مشترک پژوهشی توسط دو حوزه پرداختند.

ادامه مطلب

فروش کالای سلامت محور از مسیر غیرمجاز

معاون غذا و دارو اراک در نامه ای مبنی بر گزارش فروش کالای غیرمجاز در سایت دیجکالا از سوی انجمن داروسازان استان مرکزی به معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد تا از ایجاد مشکلات آتی پیشگیری به عمل آید.

ادامه مطلب

مشکلی در تامین اکسپکتورانت، دیفن هیدرامین و سایر داروهای عمومی نداریم

مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با بیان اینکه مشکلی در تامین اکسپکتورانت، دیفن هیدرامین و سایر داروهای عمومی نداریم، گفت: با افزایش ابتلا در پیک ششم کرونا، ممکن است به صورت مقطعی درخواست هایی باشد که به سرعت توسط شرکت های پخش توزیع می شود.

ادامه مطلب

اطلاع رسانی ریکال قطره چشمی لاتانوپرست سینا دارو

معاون غذا و دارو اراک در نامه ای اعلام کرد: در خصوص غیر قابل قبول بودن جوابیه مرکز آزمایشگاه مرجع کنترل غذا و دارو قطره چشمی لاتانوپرست شرکت سینا دارو، مقتضی است بلافاصله نسبت به جمع آوری سری ساخت های ۰۰۹۲۳۶، ۰۰۱۲۲۳، ۰۰۱۲۲۲، ۰۰۱۲۱۷، ۱۰۲۲۵۶ و ۰۰۱۲۲۳ از داروی فوق اقدام نمایید.

ادامه مطلب

کشف ۲۵۰ کیلو گرم مواد اولیه تاریخ مصرف گذشته مواد غذایی

مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو خبر داد: در راستای ارتقا سلامت شهروندان و در ادامه تشدید بازرسی های سرزده از مراکز حساس تولید مواد غذایی، بازرسان اداره نظارت بر مواد غذایی موفق به کشف ۲۵۰ کیلو گرم مواد اولیه تاریخ مصرف گذشته مواد غذایی در اراک شدند.

ادامه مطلب
در معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد؛

بررسی ۳۵ پرونده در نوزدهمین کمیسیون فنی_تخصصی صدور پروانه های بهداشتی و واحد های تولیدی غذایی و بهداشتی

جلسه‌ای با هدف بررسی صدور پروانه ساخت، صدور پروانه مسئول فنی و ابطال پروانه ساخت، بررسی نقشه و اتخاذ تصمیم در مورد آن‌ها با حضور دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک برگزار شد.

ادامه مطلب