اخبار اصلی - آرشیو

به مناسبت هفته دفاع مقدس:

باید فرهنگ ایثار و جهاد را در جامعه ترویج دهیم/دستاوردهای دفاع مقدس باید برای نسل جوان تبیین شود

معاون غذا و دارو اراک در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و تاکید کرد: باید فرهنگ ایثار و جهاد را در جامعه ترویج و آن را در تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات روزمره به کار گیریم.

ادامه مطلب
معاون غذا و دارو اراک مطرح کرد:

اینترنتی؛ فروش دارو نداریم

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: هیچ سامانه، مرکز، تارنما و داروخانه‌‎ای حق فروش اینترنتی دارو اعم از داروهای نُسخه‌ای و بدون نُسخه را ندارد.

ادامه مطلب
در دوازدهمین کمیسیون فنی_تخصصی صدور پروانه های بهداشتی انجام شد؛

موافقت با صدور ۱۹ پروانه ساخت صنایع غذایی و آشامیدنی گالری

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک از موافقت با صدور ۱۹ پروانه ساخت برای واحد های تولیدی صنایع غذایی استان مرکزی خبر داد.

ادامه مطلب
رئیس سازمان غذا و دارو مطرح کرد:

پایش مداوم سلامت محصولات کشاورزی

رئیس سازمان غذا و دارو با تاکید بر اهمیت پایش مداوم سلامت محصولات کشاورزی، گفت: در همین راستا طرح «PMS» نیز دنبال می‌شود که از محصولات کشاورزی موجود در بازار هم نمونه‌برداری می‌شود و این اقلام از نظر فلزات سنگین و باقی‌مانده سموم و آفات کشاورزی پایش و بررسی می‌شوند.

ادامه مطلب

مردم در خصوص کالاهای سلامت محور تقلبی و قاچاق باید حساس شوند گالری

خروجی دومین جلسه کارگروه مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور استان مرکزی این بود که «صیانت از سلامت شهروندان شوخی بردار نیست»؛ در این کارگروه بر ضرورت برخورد با سالن‌های زیبایی و آرایشی و عطاری‌های متخلف تاکید شد.

ادامه مطلب

برگزاری مراسم زیارت عاشورا در معاونت غذا و دارو گالری

مراسم پرفیض زیارت عاشورا با حضور معاون غذا و دارو، مدیران و کارشناسان معاونت غذا و دارو به مناسبت دهه آخر ماه صفر و ایام ارتحال جانسوز پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت ائمه معصومین حضرت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت امام رضا (ع) برگزار شد.

ادامه مطلب

تجارت "سرطان" در بازارهای لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی و قاچاق گالری

عرضه گسترده مواد آرایشی و بهداشتی تقلبی و قاچاق در بازارهای استان مرکزی سلامتی استفاده کنندگان از این مواد را در معرض خطر قرار داده است و لزوم جمع آوری این اقلام تقلبی در بازار توسط دستگاه های متولی بیشتر از گذشته انجام شود.

ادامه مطلب

دکتر آیدا غفاری؛ به عنوان مدیر آزمایشگاه کنترل غذا و دارو اراک منصوب شد گالری

طی حکمی از سوی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اراک، دکتر «آیدا غفاری» به عنوان مدیر آزمایشگاه کنترل غذا و دارو معاونت غذا و دارو دانشگاه منصوب شد.

ادامه مطلب