اخبار اصلی - آرشیو

توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد:

برگزاری اولین جلسه کمیسیون ماده ۲۰ امور داروخانه های استان مرکزی در سال جاری

اولین جلسه کمیسیون ماده ۲۰ در سال جاری با حضور دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو، دکتر محسنی سرپرست اداره داروی معاونت، دکتر نعمتی مدیر بازرسی دانشگاه و دیگر اعضاء در دفتر معاونت غذا و دارو تشکیل شد.

ادامه مطلب
به همت روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد؛

مراسم آئین تکریم و معارفه مدیر دارویی معاونت غذا و دارو اراک گالری

جلسه آئین تکریم ومعارفه و بازنشستگی دکتر محمدرضا سلمان زاده مدیر اسبق دارویی معاونت غذا و دارو و دکتر ژیلا محسنی مدیر دارویی معاونت با حضور ریاست دانشگاه، معاون غذا و دارو، رئیس و اعضا انجمن داروسازان ،مدیران و پرسنل معاونت غذا و دارو در سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو برگزار شد.

ادامه مطلب
معاون غذا و دارو اراک؛

۳۰ فروردین ، روز آزمایشگاه

دکتر علیمرادیان معاون غذا ودارو اراک در پیامی فرا رسیدن ، سی ام فروردین “روز آزمایشگاه” روز بزرگداشت “جرجانی ” آزمایشگر، پژوهنده، پزشک نابغه و تیزهوشی که پزشکی تنها یکی از دانش‌های او بود را به جامعه بزرگ آزمایشگاهیان تبریک گفت.

ادامه مطلب

انسان گرفتار کرونا منتظر منجی است

تا طلب آمدن منجی وجود نداشته باشد و این اعتقاد در سطح جهانی صورت نگیرد، نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم حضرت ظهور کنند. حالا نمی‌گویم همه مردم جهان، ولی غالب افکار و به‌ خصوص آن‌هایی که اهل اندیشه و فکرند، اگر در این مسیر حرکت کنند، بستری فراهم خواهد شد برای آن تغییر جهانی که انتظارش را می‌کشیم.

ادامه مطلب
بخور نخورهای تغذیه‌ای در رینیت آلرژیک

تغذیه در تب یونجه؛ رایج‌ترین آلرژی فصل بهار

خارش و آبریزی چشم‌ها، عطسه‌های مداوم و ... از علائم تب یونجه هستند و می‌دانیم حالا که در فصل بهار هستیم، باید مانند یک مهمان ناخوانده، احتمالاً حتی تا پنج ماه آینده تحملشان کنیم. شاید تعجب کنید اگر بدانید با تغییراتی در رژیم غذایی‌تان می‌توانید تأثیر بزرگی بر شدت علائم آلرژی‌تان بگذارید.

ادامه مطلب
معاون غذا و دارو اراک:

پرداخت سیزده میلیارد و دویست و پنجاه میلیون ریال کمک به بیماران صعب العلاج مرکزی

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: سیزده میلیارد و دویست و پنجاه میلیون ریال کمک هزینه دارویی در سال گذشته به بیماران صعب العلاج استان مرکزی پرداخت شده است.

ادامه مطلب
معاون غذا و دارو اراک خبر داد؛

کشف و انهدام ۲۰ کیلو گرم ماده اولیه مواد غذایی در اراک

در راستای ارتقا سلامت شهروندان و در ادامه تشدید بازرسی های سرزده و شیوع بیماری کرونا ویروس از مراکز حساس تولید مواد غذایی،بازرسان اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو دانشگاه موفق به کشف ۲۰ کیلوگرم ماده اولیه مواد غذایی شدند.

ادامه مطلب
معاون غذا و دارو اراک مطرح کرد؛

پوشش کامل پروتکل دارو درمانی کووید_۱۹ در استان مرکزی

دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک گفت: پوشش کامل پروتکل دارو درمانی کووید_۱۹ در استان مرکزی توسط اداره دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا و دارو به طور همه جانبه پاسخگوی شبانه روزی استان گردید.

ادامه مطلب