اخبار اصلی - آرشیو

روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک :

نحوه شهادت امام محمدباقر 'علیه السلام' وآخرین کلام ایشان

مرا در لباسى که روز جمعه با آن نماز مى‌‏خواندم، کفن کن، و عمّامه‏‌ام را بر سرم بپیچ و قبرم را چهار گوش کن و به اندازه چهار انگشت از زمین، بلند گردان، هنگام دفن، بندهاى کفنم را باز کن.

ادامه مطلب
توسط اداره تجهیزات پزشکی معاونت غذا و دارو اراک؛

دوره آموزشی آشنایی با ابزار جراحی و نگهداشت ابزار در اراک

دوره آموزشی به منظور به روز رسانی دانش کارشناسان تجهیزات پزشکی ،مسئولین اتاق عمل و کارکنان بخش CSR شاغل در مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی برگزار شد.

ادامه مطلب
با حضور وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو؛

کسب رتبه دوم معاونت غذا و دارو اراک در ارزیابی برنامه عملیاتی دانشگاه های سطح دو کشور

در اجلاس معاونان غذا و دارو کشور معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک در ارزیابی برنامه عملیاتی شش ماه دوم ۹۶ و سه ماهه اول ۹۷ موفق به کسب رتبه دوم در بین معاونت های غذا و دارو سطح ۲ سراسر کشور در حضور وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو شدند.

ادامه مطلب
آئین روز پزشک و داروساز در اراک برگزار شد؛

مراسم بزرگداشت روز پزشک و داروساز با حضور رئیس و معاون غذا و دارو

مراسم بزرگداشت روز پزشک و داروساز با حضور رئیس و معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی ،مسئولین استانی و جمعی از پزشکان و داروسازان در فضایی صمیمی برگزار گردید.

ادامه مطلب
نظارت بر انهدام کالاهای سلامت محور قاچاق در اراک صورت گرفت.

نظارت بر امحاء ۷ تن کالای قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال در اراک

کارشناس اداره نظارت بر مواد غذایی و آرایشی بهداشتی معاونت غذا و دارو اراک :نظارت بر۷ تن کالاهای مواد غذایی و لوازم آرایشی بهداشتی و مکمل قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال در سال جاری با حضور جمعی از مسئولان مربوطه در اراک امحا و از چرخه مصرف خارج شد.

ادامه مطلب
در راستای مبارزه با کالاهای قاچاق سلامت محور صورت گرفت:

حضور معاون غذا و دارو اراک در برنامه تلویزیونی" خانه آفتابی" شبکه آفتاب استان مرکزی

معاون غذا و دارو اراک صبح امروز در گفتگوی زنده تلویزیونی شبکه استانی در برنامه " خانه آفتابی" به معرفی برچسب رهگیری و کنترل اصالت کالاهای سلامت محور قاچاق و تقلبی پرداختند.

ادامه مطلب
به مناسبت روز خبرنگار در اراک صورت گرفت؛

نشست خبری رئیس و معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با رسانه‌ها

نشست خبری رئیس دانشگاه و معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی و تجلیل از خبرنگاران حوزه سلامت در سالن اجتماعات ستاد مرکزی برگزار شد.

ادامه مطلب
در راستای اطلاع رسانی صورت گرفت؛

تهیه و تدوین راهنمای مشاوره ترک سیگار

یک نسخه تدوین شده راهنمای مشاوره ترک سیگار به همت کمیته تجویز و مصرف منطقی دارو و روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک ویژه داروسازان و پزشکان تهیه و چاپ گردید.

ادامه مطلب
توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد:

برگزاری دومین کمیته ویژه اجرای شیوه نامه پیشگیری ومبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور

دومین کمیته ویژه نظارت بر اجرای شیوه نامه پیشگیری ومبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور- دارویی ، غذایی ،آرایشی بهداشتی ، تجهیزات و ملزومات پزشکی درسال جاری با حضور سازمان های مربوطه در برگزار شد.

ادامه مطلب
در آستانه ۱۷ مرداد صورت گرفت؛

خبرنگاران خاضعانه وبی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند

پیام معاون غذا و دارو اراک به مناسبت روز صاحبان اندیشه و قلم و تلاشگران عرضه خبر :۱۷ مردادماه یادآور خاطره بزرگ‌مرد عرصه اطلاع‌رسانی شهید «محمود صارمی» است، شهید گران‌قدری که به معنای واقعی مصداق آیه «ن وَ القَلَم وَ مَا یَسطرون»

ادامه مطلب
معاون غذا و دارو اراک:

افزایش عوارض ناشی از مصرف داروهای تبلیغی مجازی و ماهواره ای

نوجوانان فریب تبلیغات شبکه‌های ماهواره‌ای و سودجویان در مراکز ورزشی را نخورند، چرا که موارد متعددی از آسیب‌های جدی و مرگ و میر ناشی از مصرف این قبیل داروها مشاهده شده، تنها مراکز مجاز توزیع و فروش مکمل های ورزشی داروخانه ها هستند

ادامه مطلب

در خصوص شرکت های پخش استان مرکزی

هرگونه واردات تجاری ،ذخیره سازی،توزیع ،عرضه و فروش کالاهای دارویی، واکسن، موادزیستی(بیولوزیک)،طبیعی و سنتی ، مکملهای تغذیه ای ،آرایشی و بهداشتی ،؛غذایی و ملزومات و تجهیزات پزشکی که در سامانه رهگیری و کنترل اصالت طبق ضوابطی که وزارت بهداشت ،درمان وآموزش پزشکی اعلام می کند ، ثبت نشده باشد جرم محسوب می شود

ادامه مطلب
به مناسبت در پیش رو داشتن روز ملی انتقال خون:

اهدای خون توسط رئیس و جمعی از معاونین دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی

رئیس و جمعی از معاونین دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به مناسبت در پیش رو داشتن روز ملی انتقال خون در اقدامی نمادین، خون خود را اهدا کردند.

ادامه مطلب