اخبار اصلی - آرشیو

توسط معاونت غذا و دارو صورت گرفت؛

بازدید معاون غذا و دارو از کارخانه گلاب سارو اراک

به منظور بررسی ظرفیت ها و توانایی های شرکت مذکور جهت ایجاد ساختارهای شتاب دهنده تولیدی در دانشگاه علوم پزشکی دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو و دکتر غریبی مسئول طب اورژانس دانشگاه و دکتر غفاری کارشناس مسئول اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت از کارخانه گلاب سارو اراک بازدید بعمل آوردند.

ادامه مطلب
در سفر به استان مرکزی بیان شد؛

بیش از ۹۷ درصد داروها در داخل کشور تامین می‌شود‌

رئیس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران گفت: در گذشته ۷۵ درصد داروهای ما وارداتی بود ولی امروز بیش از ۹۷ درصد داروها در داخل کشور تامین و ۱۰۰ درصد مواد بسته‌بندی هم در داخل کشور تولید می‌شود.

ادامه مطلب
رئیس اداره دارو و مواد مخدر معاونت غذا و دارو اراک خبر داد؛

قرص های چربی سوز را خودسرانه مصرف نکنید

دکتر ناظری گفت: افدرین باعث انبساط ریه‌ها می‌شود، دیگر زیان های این ماده دارویی را افزایش ضربان قلب، فشار خون و کاهش اشتها عنوان کرد.

ادامه مطلب
توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد:

تشکیل سومین جلسه قرارگاه رصد و پایش وضعیت عرضه و مصرف دارو و تجهیزات مصرفی دانشگاه علوم پزشکی اراک

سومین جلسه قرارگاه رصد و پایش وضعیت عرضه و مصرف دارو و تجهیزات مصرفی با حضور رئیس دانشگاه،معاون غذا و دارو، مدیر کل بیمه تامین اجتماعی، مدیر کل بیمه سلامت، رئیس انجمن داروسازان، مدیران دارویی معاونت غذا و دارو در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی برگزار شد.

ادامه مطلب
مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو اراک،

بسیاری از مرگ‌ و میرها و بیماری‌های مختلف ریشه در تغذیه فرد دارد

مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو اراک، با اشاره به اهمیت تغذیه مناسب گفت: مطالعات نشان می‌دهد که عامل بسیاری از مرگ‌ و میرها و بیماری‌های مختلف از جمله سکته‌های قلبی عروقی، سرطان‌ها، دیابت و ... ریشه در تغذیه فرد دارد.

ادامه مطلب
با حکم معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک؛

انتصابات جدید در حوزه معاونت غذا و دارواراک

دکترعلیمرادیان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک در احکامی جداگانه، دکترناظری را به عنوان رئیس اداره امور دارو و مواد اعتیاد آور ،دکتر بابایی بعنوان رئیس اداره طب سنتی و مکمل ها و دکتر محسنی را به عنوان کارشناس مسئول امور دارویی معاونت غذا و دارو اراک را منصوب کرد.

ادامه مطلب
معاون غذا و دارو اراک خبر داد؛

راه اندازی کارتابل اتوماسیون اداری جهت مراکز تابعه معاونت غذا و دارو اراک

کارتابل اتوماسیون اداری جهت مراکز تابعه معاونت ، مدیران عامل شرکت های تولیدی مواد غذایی ،آرایشی و بهداشتی ،شرکت های پخش دارویی و موسسین داروخانه ها با همکاری مدیریت آمار و فناوری اطلاعات محقق شد.

ادامه مطلب
در معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد:

جلسه هم اندیشی معاون غذا و دارو با کارشناسان آزمایشگاه کنترل مواد غذایی و آرایشی بهداشتی معاونت غذا و دارو

جلسه هم اندیشی دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو دانشگاه با کارشناسان آزمایشگاه کنترل مواد غذایی و آرایشی بهداشتی معاونت غذا و دارو در جهت ارتقا روند اجرائی این واحد در سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو برگزار شد.

ادامه مطلب
توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد:

جلسه هم اندیشی معاون غذا و دارو با کارشناسان تجهیزات و ملزومات پزشکی مراکز آموزشی درمانی و بیمارستانهای تابعه دانشگاه

جلسه هم اندیشی فصلی با حضور دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو دانشگاه و همکاران مدیریت اداره تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت و کارشناسان مربوطه در مراکز آموزشی درمانی و بیمارستانهای تابعه در سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو برگزار شد.

ادامه مطلب
توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد:

کمیته فرعی کارگروه گندم آرد و نان استان

کمیته فرعی کارگروه گندم آرد و نان استان با حضور دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو ، نمایندگان استانداری، فرمانداری،سازمان صنعت و معدن ،جهاد کشاورزی، اداره امور اقتصادی و دارایی، شرکت غلاد خدمات بازرگانی استان، رئیس اتحادیه خبازان و کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی و معاونت بهداشت در سالن اجتماعات دکتر دلاور معاونت غذا و دارو برگزار شد.

ادامه مطلب