اخبار اصلی - آرشیو

معاون غذا و دارو اراک؛

بازدید سرزده کارشناسان دارویی از داروخانه های منتخب ارائه خدمات در ایام نوروز

معاون غذا و دارو اراک گفت: یکی از برنامه های اصلی در بخش دارویی ستاد آماده باش نوروزی معاونت غذا ودارو دانشگاه علوم پزشکی اراک کنترل داروخانه های فعال و بررسی وضعیت ارائه خدمات آنها است.

ادامه مطلب
به مناسبت روز پاسدار صورت گرفت؛

تقدیر از پاسداران مجتمع درمانی تخصصی و فوق تخصصی ثارالله توسط معاون غذا و دارو اراک

درسالروز ولادت با سعادت پاسدار شهید اسلام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) امروز از پاسداران مجتمع درمانی تخصصی ثارالله اراک توسط معاون و مدیر دارویی معاونت غذا و دارو تقدیر شد.

ادامه مطلب
بررسی انواع سردرد

محل سردردتان به شما چه می‌گوید؟

اینکه دقیقاً کدام قسمت از سرتان درد می‌کند، راه قطعی تشخیص علت آن نیست؛ اما محل سردردتان می‌تواند نقطه‌ی خوبی برای شروع تشخیص ریشه مشکل باشد.

ادامه مطلب
معاون غذا و دارو اراک مطرح کرد؛

آخرین جلسه کمیسیون ماده ۲۰ امور داروخانه هادر سال جاری به صورت ویدیو کنفرانس

جلسه کمیسیون ماده ۲۰ در سال جاری با حضور دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو، دکتر محسنی مدیر اداره داروی معاونت،دکتر نعمتی مدیر بازرسی دانشگاه، دکتر احدزاده رئیس انجمن داروسازان، دکتر اسماعیلیان عضو انجمن داروسازان و دکتر دبیر عضو کمیسیون به صورت ویدیو کنفرانس در سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو تشکیل شد.

ادامه مطلب

مصرف خودسرانه داروهای گیاهی و اثرات وحشتناک آن ها

متخصص بیماری‌های عفونی گفت: پیشگیری از زمانی آغاز می‌شود که فردی مشکوک به کرونا در خانواده شناسایی شود به این ترتیب برای جلوگیری از ابتلای سایر اعضای خانواده باید زمینه جداسازی فرد و قرنطینه آن صورت گیرد.

ادامه مطلب
چگونه حین سفر از ویروس کرونا در امان بمانیم؟

باید و نبایدهای مسافرت در روزهای کرونایی

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها (CDC) و همچنین ستاد ملی مبارزه با کرونا توصیه می‌کند در خانه ماندن، مطمئن‌ترین راه پیشگیری از ابتلا یا انتقال کووید – ۱۹ است؛ اما اگر مجبورید به دلایلی به سفر بروید باید این کار با رعایت کامل پروتکل‌ها باشد.

ادامه مطلب
توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد؛

آخرین جلسه کمیسیون فنی_تخصصی صدور پروانه های بهداشتی و واحد های تولیدی غذایی و بهداشتی

جلسه‌ای با هدف بررسی صدور پروانه ساخت، صدور پروانه مسئول فنی و ابطال پروانه ساخت، بررسی نقشه و اتخاذ تصمیم در مورد آن‌ها با حضور دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک برگزار شد.

ادامه مطلب
به صورت ویدیو کنفرانس انجام شد؛

وبینار آخرین جلسه ستاد توزیع داروی استان مرکزی در سال جاری با حضور معاون غذا و دارو

آخرین جلسه ستاد توزیع داروی استان با هدف بررسی آخرین وضعیت بدهی های دارویی مراکز تابعه به شرکتهای توزیع دارو و دستورالعمل های جدید در جهت ارتقاء توزیع دارو در استان و نیز تدارکات لازم در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ با حضور دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو و مدیر دارویی معاونت از طریق ویدیو کنفرانس برگزار گردید.

ادامه مطلب

نظارت مستمر سازمان غذا و دارو بر تولید، توزیع و عرضه ماسک با قیمت مصوب/ کاهش بروز تخلفات در حوزه ماسک از ۵ درصد به ۰.۳ درصد

مدیرکل بازرسی و امور حقوقی سازمان غذا و دارو از تشدید نظارت های این سازمان بر حوزه توزیع و عرضه ماسک باکیفیت و قیمت مصوب در داروخانه های سراسر کشور خبر داد.

ادامه مطلب