اخبار اصلی - آرشیو

معاون غذا و دارو اراک مطرح کرد؛

تعامل بین دستگاهی تنها راه رسیدن به اهداف مشترک است

معاون غذا و دارو اراک گفت: مهم‌ترین وظیفه ما ارائه خدمات با کیفیت به مردم است و ما باید از هرگونه ورود و عرضه کالاهای قاچاق سلامت محور جلوگیری نمائیم ولی این امر مشروط برهمکاری ارگان ها علی الخصوص اعضاء کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

ادامه مطلب

آیا چشم‌زخم حقیقت دارد؟ چه کنیم در امان بمانیم؟

از آن جایی که چشم‌زخم بر فرض آنکه وجود داشته باشد قابل رویت با چشم نیست و از آن جایی هم که ما مسلمان‌ها قائل به علم معصومین علیهم‌السلام و اتصالش به علم خداوند هستیم باید ببینیم در احادیث و روایات اسلامی دیدگاه دین اسلام به این مسئله چیست؟

ادامه مطلب
اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت:

سامانه ثبت نام واکسن کرونا برای گروه سنی ۷۵ سال به بالا، فعال شد

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، درخصوص ثبت نام اینترنتی متولدین سال ۱۳۲۵ و قبل از آن که هنوز علیه کووید۱۹ واکسینه نشده ‌اند، اطلاعیه ای صادر کرد.

ادامه مطلب

همراهی دستگاهها برای تشدید برخورد با متخلفین کالاهای سلامت محور

مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی معاون غذا و دارو اراک گفت: همراه شدن دستگاههای ذی ربط در برخورد و مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور یکی از راههایی است که رسیدن به سلامت جامعه را تسهیل می کند.

ادامه مطلب
معاون غذا و دارو اراک مطرح کرد؛

اولین جلسه کمیسیون ماده ۲۰ امور داروخانه ها به صورت ویدیو کنفرانس

جلسه کمیسیون ماده ۲۰ در سال جاری با حضور دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو، دکتر محسنی مدیر اداره داروی معاونت، دکتر نعمتی مدیر بازرسی دانشگاه، دکتر احدزاده رئیس انجمن داروسازان، دکتر اسماعیلیان عضو انجمن داروسازان و دکتر دبیر عضو کمیسیون به صورت ویدیو کنفرانس در سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو تشکیل شد.

ادامه مطلب
توسط معاونت غذا و دارو اراک صورت گرفت؛

اولین کمیته ویژه اجرای شیوه نامه پیشگیری ومبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور

کمیته ویژه نظارت بر اجرای شیوه نامه پیشگیری ومبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور- دارویی، غذایی، آرایشی بهداشتی، تجهیزات و ملزومات پزشکی درسال جاری با حضور دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو و سازمان های مربوطه در سالن اجتماعات دکتر دلاور معاونت غذا و دارو برگزار شد.

ادامه مطلب
به صورت ویدیو کنفرانس انجام شد؛

وبینار اولین جلسه ستاد توزیع داروی استان مرکزی در سال جاری با حضور معاون غذا و دارو

اولین جلسه ستاد توزیع داروی استان با هدف بررسی آخرین وضعیت بدهی های دارویی مراکز تابعه به شرکتهای توزیع دارو و دستورالعمل های جدید در جهت ارتقاء توزیع دارو در استان با حضور دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو و مدیر دارویی معاونت از طریق ویدیو کنفرانس برگزار گردید.

ادامه مطلب

تقدیر از روابط عمومی های برتر و جمعی از فعالان این عرصه در دانشگاه علوم پزشکی اراک

به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک : مراسم تقدیر از روابط عمومی های برتر مراکز تابعه دانشگاه با حضور دکتر جمالیان رییس دانشگاه ، معاون توسعه، معاون درمان و مدیر روابط عمومی دانشگاه همزمان با گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در سالن اجتماعات دانشگاه برگزار شد. از روابط عمومی های برتر و جمعی از فعالان این عرصه در دانشگاه علوم پزشکی اراک تقدیر شد.

ادامه مطلب

شرایط بیمه پذیر بودن داروی آلتپلاز

مدیر کل محترم سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان مرکزی شرایط بیمه ای بودن و پرداخت هزینه داروی آلتپلاز ، اعلام گردید. بدیهی است تعهدات قبلی در خصوص متخصصین مرتبط همچنان به قوت خود باقیست

ادامه مطلب
توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد؛

سومین جلسه کمیسیون فنی_تخصصی صدور پروانه های بهداشتی و واحد های تولیدی غذایی و بهداشتی در سال جاری

جلسه‌ای با هدف بررسی صدور پروانه ساخت، صدور پروانه مسئول فنی و ابطال پروانه ساخت، بررسی نقشه و اتخاذ تصمیم در مورد آن‌ها با حضور دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک برگزار شد.

ادامه مطلب

لزوم ثبت اطلاعات داروی رمدسیویر در سامانه TTAC

به استحضار می رساند از تاریخ ثبت نامه که در فایل پیوست آمده است،ثبت تاییدیه دریافت و فروش دارویهای رمدسیویر در سامانه TTAC از دسترسی داروخانه برای بیماران سرپایی و بستری اجباری بوده و در صورت عدم ثبت توسط داروخانه از تحویل سهمیه بعدی توسط شرکت پخش جلوگیری به عمل خواهد آمد. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به فایل پیوست مراجعه نمایید.

ادامه مطلب

تحویل فرآورده های مختص بیماران متابولیک و رژیمی در کمترین زمان ممکن

رئیس اداره شیرخشک های رژیمی و غذاهای ویژه سازمان غذا و دارو گفت: تحویل فرآورده های مختص بیماران متابولیک و رژیمی درب منزل که در مقطعی با تاخیر مواجه شده بود، در حال حاضر در کمترین زمان ممکن تحویل جامعه هدف می شود.

ادامه مطلب